Námietky

ČO JE NÁMIETKA V PREDAJI

riesenie namietok
námietky

Predtým, ako začneme niečo riešiť, mali by sme sa na veci pozrieť trochu ináč. Ako to myslím?
Mali by sme zadefinovať, čo je

NÁMIETKA-NEVIDÍ HODNOTUAKO PREDAŤ?

 

Myslím si, že najjednoduchšia definícia je:
keď zákazník-kupujúci nie je schopný vidieť všetky výhody kúpi tovaru alebo služby a má ten pocit ,
že peniaze, ktoré od nich chcete, pre nich to nemá takú hodnotu.

 

 

všetko čomu rozumiete môžte mať a všetko čomu nerozumie budete bojovať

V živote platí ďalšie pravidlo: všetkému čomu rozumiete budete schopný mať, a všetkému čomu nerozumie budete bojovať. Chcem upriamiť VAŠU POZORNOSŤ na jeden fakt, a to presne kvôli námietkam ľudia nechcú predávať. Ja nie som taký. Aký? Ten, čo bude presviedčať ľudí. Taký, ako si ty. Ups a máme problém. Ľudia majú zlú skúsenosť z minulosti, keď obchodník presviedčal silou a argumentmi zákazníka.
Zákazníka tlačili do niečoho, kde sa cítil nepohodlne.

Predávam 15 rokov a každý z nás sa stretol, keď klient povedal MUSÍM SI TO EŠTE PREMYSLIEŤ alebo EŠTE SA MUSÍM PORADIŤ, alebo je to drahé. Čo sa stalo potom?

Ruku na srdce koľko z nich sa vráti späť a kúpi váš produkt? Ak ste odpovedali, že veľa, tak potom to robte ďalej, lebo vám to funguje. Mne sa to nikdy nepodarilo, NIKDY.

OBCHOD JE EMOCIONÁLNY PROCES A NIE LOGICKÝ​

CHCETE BOJOVAŤ ALEBO PREDÁVAŤ

namietky
riesenie namietok

veci sa nemajú tak...

Logickými argumentmi nepochodíte len  zakazníkov  poriadne nahneváte.

Spýtajte sa sám seba. Ako by som sa ja  cítil keby ma niekto presviedčal o tom, že veci sa nemajú tak, ako si to myslím.
Len si spomeňte koľkokrát sa vám to už stalo?
Nadávali ste na pána obchodníka alebo hneď išli direkty?
Ak tam bude 999 ročná babka, možno si trúfnete presviedčať argumentmi.
A teraz si predstavte, že na miesto babky je tam 27 ročný terorista s bombou.
Stále budete presviedčať?

Riešenie námietok

Ani ja nemám rád, keď ma niekto do niečoho tlačí alebo núti. Mám niečo cez 40 rokov a tisíce stretnutí za sebou, skôr opak mi fungoval. V obchode platí:

BUĎ MÁTE PRAVDU ALEBO OBCHOD A NIČ MEDZI TÝM.

Neviem, ako vy, ale ja som sa už rozhodol.

Mám  program zameraný na  riešenie námietok, kde efektivita predaja sa zvyšuje, bez toho, aby ste tlačili na niekoho alebo ranili citovo.

Newsletter

Pridaj komentár

Close Menu