Emocionálna inteligencia v predaji

Čo je emocionálna inteligencia v predaji. Chcete dosahovať lepšie výsledky s menším úsilím? Rozvíjame potenciál firiem a nové techniky predaja. Ako?

Môžete byť úspešný, mať firmu a zamestnancov, ale pokiaľ nemáte rozvinutú aj emocionálnu inteligenciu (EQ), úspech nie len v predaji môže byť len dočasný. O EQ sa začalo hovoriť len prednedávnom, avšak práve EQ môže byť rozhodujúcim kritériom pre spokojný a úspešný život.

Techniky telefonovania

Návody a tipy, ako volať do novej firmy, ako znížiť riziko odmietnutia. Získajte zručnosť, ako predávať a dohodnúť stretnutie s novým klientom, ako predať cez telefón.

Obchodné predajné ručnosti

Staňte sa obchodníkom za 2 dni. Ako získať zákazníka, ako uzatvoriť obchod v B2B a B2C, ako vyjednať obchodné podmienky a získať viac akvizícií za cenu jedného kávovaru.

Ako robiť obchodné prezentácie?

Naučíme vás, ako osloviť zákazníka, zvýšime efektivitu predaja, ako robiť prezentácie ktoré zarábajú. Žijeme v dobe prezentácií, budťe ziskový už dnes.

Čo je to emocionálna inteligencia?

Existuje veľa definícii, ale najjednoduchšie môžeme EQ charakterizovať, ako schopnosť pozorovať a  poznať všetky emócie, nielen svoje, ale aj emócie okolia. Rozpoznať emócie je málo. Na danú emóciu by ste mali adekvátne aj reagovať. Tá to schopnosť tiež vám pomáha riešiť problémy a konflikty v predaji, ale aj v bežnom živote. Je to schopnosť dobre vychádzať s ostatnými ľuďmi.(Máte konflikty so zamestnancami, s klientmi alebo s okolím?)

Tá to schopnosť úzko súvisí s komunikáciou. Určite sa vám stalo, že ste sa stretli s niekým, koho ste doteraz nepoznali. Začali ste konverzovať, a z nejakého dôvodu ste si neuveriteľne sadli, dokázali ste sa porozprávať o všetkom, a mali ste pocit, že sa poznáte dlhé roky. A sú ľudia vo vašom  v okolí, ktorých veľmi nemusíte?  Pred pár rokmi, predajcovia, obchodníci ako aj firmy sa hlavne zamerali na prezentáciu svojich výrobkov, a dúfali, že čím lepšia bude prezentácia, tým lepší bude aj predaj. Je to len mýtus. Dnes firmy sú zameraní hlavne na človeka, a nie na technickú časť produktu. Ak chcete mať schopnosti ktoré má dobrý predajca, a chcete mať dobré výsledky v predaji, zamerajte sa na komunikáciu a EQ.

Emocionálna inteligencia v praxi

Ak sa vám stalo, že ste predávali svoje produkt alebo služby, ste motivovaný, máte dobre zvládnutí marketing(zákazníci sa sami hlásia ,že chcú kúpiť vaše produkty) a ten výsledok nie a nie dohľade, tak jedna z možností je, že sa nezvládli emocionálnu inteligenciu v predaji. Viete sa v žiť do kože zákazníka? Hovoríte o tom istom, len zákazník nie a nie vidieť výhody vašich produktov? Občas sa vám stáva, že „jeden hovorí o voze a ten druhý o koze?“ Tá to, alebo podobná situácia vás nahnevala? Ste  vhodný adept na naše kurzy a školenia. Chceli by ste mať nástroj a schopnosť, ako vychádzať s ľuďmi, skorými si dnes nerozumiete? Je pre vás dôležité mať dobré porozumenie s klientmi?

 Všetky naše školenia sú zamerané na zvládanie vašich emócií a emócii okolia.  Využívame najnovšie metódy techniky predaja, nové poznatky o mysle človeka a naše 18 ročné skúsenosti v predaji. Máme 100% garanciu vrátenia finančných prostriedkov, buďte ziskový už dnes.

Mohlo by vás zaujímať


Newsletter