4hacky na zvýšenie predaja v maloobchode

Môžem vám pomôcť?  Ako vám poradím? Už aj teba sa snažili osloviť predajcovia v showroomoch alebo v maloobchodník predajniach takým to spôsobom? Alebo iná situácia, keď sa predajca unudene hrá s telefónom a vôbec nevníma, že je tam KUPUJÚCI?

Aj vám sa už stalo? A ako ste odpovedali na otázky?

“Ďakujem, iba sa pozerám…” 

Čo to v praxi znamená? Nechajte ma na pokoji, neželám si komunikovať s tebou a aby si mi predával a dýchal na krk, to už vôbec nie. Inými slovami: S PREDAJOM SI PRÁVE SKONČIL.Od tej to chvíle, už nemáš predaj pod kontrolou, a bude to iba na šťastí, či to zákazník kúpi od teba, alebo nie. Teraz keď je to jasné, že to nefunguje ideálne, tak:

hlavné temý školenia

Ako osloviť zákazníka? Čo im mám povedať, a ako?

  1. Asi 20% kupujúcich presne vie, čo hľadá. Príde do predajne, žiadny očný kontakt, nepozdraví sa, nájde predmet čo hľadá, zaplatí a ide   preč.  Prvá dobrá rada.- nechajte ich na pokoji, na blokujte a nechajte ich odísť. Bolo by dobre  z konštatovať, že to nebol predaj, LEN NA BLOKOVANIE TOVARU. Tak, že prvú kategóriu poznáme, ako ďalej.
  2. Podľa mojich zistení asi v 50% predajniach sa do dnes nepozdravia zákazníkovi v predajni. Recept na predaj:                                                                     –Hlasno a zrozumiteľne sa pozdravte. ( keď sa neozdraví, nerieš to. Je to jeho rozhodnutie)                                                                                                             -Pozoruj čo sa pozerá, kde a čo ho upútalo                                                       -Majte s nim očný kontakt.                                                                           -Pozorujte ako hovorí, s a kou rýchlosťou a prispôsobte sa aj vy. (keď tam 80 ročný starší človek, ktorý hovorí pomaly, hovorte aj vy pomaly.)  
  3. Musíš presne osloviť čo robí zákazník(nedomýšľať si veci len osloviť presne to čo vidíš). Príklad: „ vidím, že sa pozeráte na čierne topánky, hľadáte niečo podobné?“

    Ak ti odpovie :„ áno“ v pokračuj v predaji,  s otázkami posuň  rozhovor ďalej. AKÁ VEĽKOSŤ, ZO ŠNÚRKOU ALEBO MOKASINY?…“    Ak ti odpovie :„ nie iba sa pozerám“ –nechajte ho tak a netlačte na pílu. Určite by som posunul rozhovor ďalej, „ kľudne sa pozerajte, ak budete mať otázky nájdete ma tu. Tovar je rozložený podľa….

  4. Podľa našich skúsenosti, asi 80% kupujúcich začne s vami komunikovať. Keď je dobrá komunikácia, tak PREDAJ JE PREDVÍDATEĽNÝ.
  5. Nepredáte každému, ale nezabudnite na to, človek ktorí od vás TERAZ nekúpil, sa môže vrátiť, lebo  tu bol predajca KTORÝ NA NEHO NETLAČIL, a mal dobrú komunikáciu.
  6. Toto bola iba jedna technika ktorú trénujeme na mojich školeniach. Ak vás to oslovilo kontaktujte ma a urobíme BLOKOVAČOV TOVARU-PROFESIONÁLNYCH PREDAVAČOV.
Newsletter

Kontaktujte ma:

+421 911 259 510

Pridaj komentár

Close Menu