Uzatváranie obchodu

uzatvaranie obchodu

Kedy v ktorom bode jednania treba uzatvoriť obchod

Už ste odprezenovali svôj produkt, klient pozná všetky výhody len to konečné ÁNO ide ťažko. Kde to viazne?

Aký výsledok akceptuje pri jednaní?

Ozvem sa vám budúci týždeň. Máte termín kto volá kedy a komu? Čakáte tretí deň na objednávku a klient sa neozýva. Ako mať obchodné prípady pod kontrolou? Nepredáte každému, ale na konci stretnutia mali by ste mať väčšie porozumenie ako na začiatku.
Tak to si vytvárate priestor do budúca. Čím väčšie priestor budete mať, tým viac dverí sa vám otvorí do budúcna.

posledný ťah na bránu

V Mc Donalde majú 100% úspešnosť predaja , AKO JE TO U VÁS? Koľko obchodních prípadov uzatvárate?

Predstavte si, že pracujete u Mc Donalda. Na parkovisku zastaví auto, vystúpi zákazník ide k vášmu pultu tam, kde predávate. Aká veľká je pravdepodobnosť, že niečo predáte? 100%. Koľko zarobíte v Mc Donalde? Niečo viac, ako je minimálna mzda. Irónia osudu je, že vaša úspešnosť je 100% pri uzatváraní obchodu. No v iných oboroch úspešnosť nie je tak veľká, ale obchodníci  zarábajú viac. Mali by ste byť hrdí na to, keď predávate drahé produkty alebo nehmotné veci-služby.  Predávať drahé služby je umenie. Ako predajca a mentor si  to neuveriteľne cením.

KEDY SA DÁ PREDAŤ?

Nie vždy sa dá predať. Napriek tomu, že všetko robíte dobre niekedy aj skúsený harcovník nedokáže uzatvoriť obchod. Veľakrát sa stalo, že ste urobili všetko dobre, bol to ideálny potenciálny zákazník a nie a nie predať. Sú dôvody prečo zákazníci kupujú služby a produkty a sú dôvody prečo to nekupujú. Aké sú té dôvody, ako ich rozoznáte?. Zistite viac.

+421 911 259 510

Pridaj komentár

Close Menu