PREDAJNÉ TECHNIKY V PRAXI

PREDAJNÉ TECHNIKY V PRAXI

Každá živá firma hľadá možnosti  ako predať viac a získať čo najväčší podiel na trhu.

Obchodníci sú vyzbrojený argumentmi, technickými znalosťami o produkte ktoré predávajú a očakáva sa od nich, že sa presadia.

Dnes však mať argumenty a technické znalosti je  málo.

Kupujúci  si  môžu vybrať od koho si kúpia   službu alebo produkt. Ako rozmýšľa zákazník? Čo rozhoduje o kúpe od vás alebo od inej firmy? Ak je zákazník  nerozhodný zabojujete a začnete s argumentovať? 

OBCHOD JE EMOCIONÁLNY PROCES A NIE LOGICKÝ​

Logickými argumentmi nepochodíte  väčšinu zákazníkov len poriadne nahneváte.

Chcete mať pravdu alebo obchod?

Nové techniky predaja

Keď sa nedoporučuje argumentovať tak ako predávať? Vyriešili to dvaja Americký medzinárodne uznávaní obchodníci , ktorí vypracovali nové techniky predaja.

Výsledky boli od začiatku výborné. Obchodníci získavali nových zákazníkov a firmy rástli. Techniky sú zamerané na asertívnu komunikáciu  so zákazníkom.

Predáte viac a jednoduchšie.

 

+421 911 259 510

Newsletter

Pridaj komentár

Close Menu