5tipov ako zvýšiť predaj produktov?

Ak chcete zvýšiť predaj vašich produktov, mali by ste vzdelávať v  digitálnom marketingu, alebo si nájsť korektnú firmu, ktorá sa zaoberá s digitálnym marketingom. Využijete online priestor a získajte zručnosti v digitálnom priestore, ak chcete zvýšiť predaj vašich produktov. Musíte sa zamerať  na digitálne nástroje, ktoré sú dostupné pre každého jednotlivca ako aj firmu. Väčšina  nástrojov je na internete zdarma. Podrobne o tom píšem 11 bodov ako digitálny marketing podporí predaj, ako zarobiť peniaze online, ako urobiť bannerovú reklamu zdarma.

Súvisiace články: recept na predaj auta, psychológia predaj v príkladoch, ako predať nehnuteľnosť,

Web a e-shop, ako podpora predaja

Dnes už nechodíme na web, ale žijeme online. Bežný človek má mobil, laptop, tablet doslova žije na internete.  Hľadá a rieši na internete všetko: od práce, jedla, nákupov, cestovanie a školy pre svoje deti. Ak ste firma alebo predajca a nevyužívate internet na zviditeľnenie vašej firmy alebo vašich produktov, robíte veľkú chybu. V budúcnosti budú iba dve firmy:

Tá prvá, dokáže osloviť potreby zákazníkov online a druhá firma už nebude existovať. Do ktorej kategórie budete  patriť vy? Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide o prenesenie tradičného marketingu do prostredia internetu. Nie je to však tak. Pri tradičnom marketingu je dôležitým prvkom informovania produktov reklama (TV sloty, billboardy, letáky…), v digitálnom svete je to úplne iné, môžete osloviť 24 hodín nové krajiny a trhy, cielene robiť reklamné kampane, ktoré môžete „in time“ kedykoľvek zmeniť, alebo nahradiť pomocou jedného kliknutia.

Pri internetovom marketingu však to tohto kanála ešte vstupuje internetový vyhľadávač. Zákazník sa prostredníctvom vyhľadávača dozvie o viacerých stránkach, kde by potenciálne našiel to, čo hľadá. Pri internetovom marketingu dôležité nie len zaujať zákazníka, ale aj vyhľadávač. Vyhľadávač potrebuje niekoľko technických parametrov a zákazníka  musíte hlavne zaujať. Reklama na internete sa deje so zacielením aj vyhľadávača, aj zákazníka.

internet marketing

5bodov, ako zvýšiť predaj produktov online priestore

  • Zbierajte e-mailové adresy potenciálnych klientov.

Dobrým nástrojom je mailchimp, ktorý je dostupný úplne zdarma. Inštalácia mailchimpu je jednoduchá, zvládne to aj bežný užívateľ, nepotrebujete byť profesionálnym programátorom.

článok
  • Začnite písať články.

Píšte o tom, ako vidíte svet vy, aký máte názor, aký problém rieši váš produkt ak, si to kúpi zákazník. Píšte pozitíva o vašom  produkte, aké ocenenie ste dostali. Nájdite kľúčové slová, ktoré súvisia službou alebo produktom. Svoje myšlienky prezentujte  pomocou kľúčovými slovami

  • Využite referencie od vašich zákazníkov.

Bude to mať obrovský vplyv na nákupné rozhodovanie iných. Ak získate zákazníka, vyžiadajte si spätnú väzbu, ako boli spokojný s nákupom s dodaním tovaru alebo služieb, a aký pocit má celkove z vašej firmy. Ľudia sú emocionálne, ak sú spokojní s nejakou službou, radi sa o tom podelia aj s iným, ale pozor, ak nie sú spokojní, podelia sa aj o to. Zlá správa sa šíri rýchlejšie, ako tá dobrá

  • Využite sociálne siete

Ak máte malú kamennú predajňu, kde  sa zmestí iba 20 ľudí, tak na sociálnych sieťach za ten istý čas môžete osloviť desaťtisíce ľudí, ktorí sú vaši potenciálni klienti. Propagujte, zverejnite vaše služby a produkty,  komunikujte s ľuďmi. Čím viac komunikácie pôjde von, tým  viac pozornosti dostanete.

  • Vzdelávajte sa

Na internete nájdete veľa užitočných rád a informácií. Ja však využívam vzdelávanie ktoré je zadarmo. Sú tam užitočné informácie ktoré vás môžu naštartovať a zvýšiť predaja vašich produktov. Objednajte si úvodnú konzultáciu, ktorá je zdarma. Po analýze vám presne povieme, ako zvýšiť predaj vašich produktov.

.

Slovo na záver:

Ak ste rozhodli, že sa budete vzdelávať v digitálnom prostredí, využite služby našej partnerskej firmy, ako aj naše služby vzdelávania pre B2B a B2C. Ak ste sa rozhodli, že chcete zvýšiť obrat určite si prečítajte naše články:

4 hacky, ako zvýšiť obrat,  psychológia predaja v praxi, ako zvýšiť obrat v maloobchode,  ako komunikovať so zákazníkom.

Mohlo by vás zaujímať

Newsletter