2 spôsoby, ako predávať v 2021

Pandémia ovplyvnila nie len podnikateľskú sféru, ale úplne zmenila náš život od základov. Sú segmenty ktoré doslova bojujú o prežite a žiaľ sú segmenty ktoré úplne skončili.

Často dostávam otázku, „ ako mám predávať keď 80% ľudí je  v karanténe, chorých alebo na home office?“ „Čo mám robiť a hlavne ako?“

Dôvera je krok pred predajom

Ľudia majú obmedzené príjmy, a preto si 2x rozmyslia, čo a kedy a zaplatia. Do toho to vzorca vstupuješ ty zo svojimi produktami, alebo službami. Pozri sa na to z iného hľadiska. „Kupujúci“ má poradovník, čo musí ten to mesiac zaplatiť: -energie, jedlo, poistku na auto….. a posledná vec čo chce: „od teba  kúpiť niečo“.

zvýšenie dôvery

Nepredáš každému, ale v rámci „dôležitosti“ sa musíš dostať vyššie.

Určite si už aj ty párkrát „naletel“ niekomu. Narodil si, ako naivné malé dieťa, ktoré postupne rozoznalo čo je pre neho dobré, alebo z čoho si už „ďakujem neprosím“Základom bola dôvera. To, že od teba niekto niečo kúpil, je založené na dôvere, z nejakého dôvodu ti verí( alebo verí značke ktorú pozná). Čím väčšia dôvera, tým väčší obrat. Na toto netreba vysokú školu. Otázkou je, ako si vybudovať dôveru, aby „verejnosť“ od teba niečo kúpilo?

Chcete dosahovať lepšie výsledky s menším úsilím?

Obchodné predajné zručnosti

Ciele, výsledky, úspech, sebavedomie, rast, spokojnosť

Prihláste sa na školenie

Využite digitálne nástroje na podporu predaja „zdarma“

Veľa firiem má dobré produkty, ale z „nejakého“ dôvodu to firmy alebo koneční užívateľ to  nekúpi. Otázkou je prečo? Odpoveď je veľmi jednoduchá, nechápe, ako použiť, nastaviť, predať…

 Príklad: Predávate „priemyselné ložiská“ a z nejakého dôvodu ľudia kupujú niečo čo poznajú, pri tom máte na sklade oveľa lepší, krajší, „chutnejší“ jednoducho to nikto nechce. Ako toto predať? Ak si myslíte, že argumentmi a presvedčovaním predáte, tak sa mýlite. Ak ti tvoja partnerka-partner, presne povie, že čo chce a ty s „argumentmi a poučovaním“ budeš vysvetľovať svoje, tak budeš mať „zaujímavý večer“ to ti garantujem. Mimochodom, ako by si presvedčil svoju „svokru“ ?

Začnite svojich zákazníkov vzdelávať. Raz týždenne urobte webinár, video, blogy. Hlavne, aby to bolo pravidelne.

Ako robiť vzdelávacie videá?

  1. Ako použiť daný produkt. Napríklad ložisko. Ako to treba vymeniť, aké náradie bude k tomu potrebovať, aký mazivo…. a podobne.
  2. Aký efekt bude mať klient keď si to kúpi. Po Slovensky, aké výhody má daný produkt. Teraz je priestor presvedčiť „svokru alebo manželku“ s logickými argumentmi. „ Ak niekto nahradí toto ložisko s našimi produktmi, tak to vydrží o 2milion hodín viac….“ Ja nerozumiem ložiskám ide o princíp, ako by si mal rozmýšľať.
  3. Nepoužívajte odborné výrazy. Nikto im nerozumie. Stačí, keď sa porozpráva programátor s obuvníkom. Potrebujeme aj programátora aj obuvníka, ide o „odborné výrazy“ ktoré okrem teba nikto nepozná.
  4. Video nech je krátke a hlavne nech rieši iba jeden „Problém“. Ako vymeniť ložisko? Nerieš napríklad, ako recyklovať a podobne. Vždy iba jeden problém. Ďalšie video môže byť, ako recyklovať.
  5. Posledný krok je, že urobíš výzvu na akciu. Ako napríklad: „ ak sa ti páčilo, daj LIKE, alebo Zdieľaj to, Zisti viac…. a podobne
online business

Pri online webinárov je to podobné, ako pri videách?

1.Pripav si prezentáciu. Keď si to ešte nerobil, tak si to predtým vyskúšaj.

  1. Všetky horeuvedené kroky použi, ako pri videí.
  2. daj priestor na otázky a odpovede.
  3. Nepožívaj „vulgarizmy a nekritizuj konkurenciu“

Prečo toto všetko robiť?

  1. Ak máš nový produkt(alebo máš produkty na sklade, ktoré tam stoja), ako to chceš predať, keď to nikto nepozná?
  2. Ľudia sú doma a niečo pozerajú, budú sa pozerať na tvoje videá, alebo niekoho iného.
  3. Tieto veci sú zdarma a ak nie si to ochotný urobiť, urobí to niekto iný.(využi aplikáciu, ZOOM, ALEBO FACEBOOK), ak nevieš ako na to, napíš pošlem ďalšie kroky ).
  4. Ak dokážeš získať POZORNOSŤ NESKÔR DÔVERU, PREDAJ PRODUKTOV BUDE JEDNODUCHŠÍ.

Máme pre vás pripravené školenia, webináre kde vás pripravíme na všetko čo dnes potrebuješ, aby si zvládol rok 2021. Ako telefonovať, ako predávať, ako robiť prezentácie… Ak ťa niečo oslovilo a chcel by sa zlepšiť v niečom. Kontaktuj nás.

Pridaj komentár