ako osloviť klienta na predajni

Máme elegantné riešenie, kde efektivita predaja a spokojnosť zákazníkov sa svyšuje , bez toho aby ste tlačili na niekoho alebo aby ste dýchali niekomu na krk.

„Vašim najväčším bohatstvom je to, čo viete to, čo neviete, je vaše najväčšie riziko.“ Robert Kiyosaki
Robert Kiyosaki
Robert Kiyosaki

O koľko peňazí prichádzate, keď sa kupujúci iba pozerá?

Koľko vás stojí marketing , človek, ktorý tam predáva mzda ,odvody, koľko vás stojí priestor, kde predávate, energie na chladenie vykurovanie priestoru, skladové zásoby a mohol by som pokračovať…

nie je to depressívne?

Váš marketing dostane kupujúceho na predajňu a váš človek ho nechá odísť niekam inde bez toho , aby ste sa dozvedeli čo vlastne chcel?

základné témy

ako osloviť kupujúceho na predajni?

Ďakujem iba sa pozerám. Ako často mávate túto situáciu? Počkáte, kým príde k vám , alebo idete k nemu?

kto má prioritu

Keď váš obchodník obsluhuje niekoho a prišiel niekto platiť, medzi tým zvoní telefón? Ako to riešite?

Niekto vie čo chce

Podľa prieskumoch 20% kupujúcich vie čo chce kúpiť, a nechce obsluhu. Ako riešite 80%?

školenie na mieru

hlavné témy školenia

    • základy komunikácie
    • zvládanie námietok
    • psychológia predaja
    • zisťovanie potrieb
    • základné komunikačné vzorce
    • vedenie obchodného rozhovoru
    • plánovať denných aktivít
    • uzatváracie techniky
    • efektívne prezentácie
    • ako aj iné  
 

 

dĺžka:1 -2 dni podľa rozsahu  tém

 

na všetky sľužby100% garancia vrátenie peňazí

Cieľová skupina

predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem

 

 

Cena  jedného účastníka  od: 249 eur/osoba

Close Menu