Ako robiť prezentácie

ako pzentovať produkt

Na otázku ako robiť dobré a profesionálne prezentácie, potrebuje poznať  niekoľko  dôležitých bodov. Všetky dôležité body vám ukážeme a  vysvetlíme. Žijeme v dobe reportov, organizovania stretnutí a prezentácií. Videl som neuveriteľne veľa prednášok a prezentácii. Takmer všetci robili tie chyby. Čítali z obrazovky, chceli ohúriť s množstvom informácii ktoré prezentovali, väčšina publika nemalo ani tušenia čo chcel básnik povedať. Na konci prezentácie zo slušnosti sme sa poďakovali, prípadne za tlieskali. Zažili ste aj vy také niečo? Čakali ste kedy bude konečne koniec prezentácie? Alebo ste urobili prezentáciu spojenú s predajom, a nakoniec nikto nič nekúpil?

Aké príbehy hovoriť na prezentácii?

Ľudia milujú príbehy. V našom školení vás naučíme ako prezentovať. Ukážeme vám, v ktorej fáze prezentácie je vhodný príbeh a ako pozorovať reakcie publika. Keď začnete vlastným príbehom, aké ťažkosti ste museli prekonávať, aké ťažké to bolo na začiatku, nezabudnite na to: „ Na koniec príbehu musí byť pozitívny“ niekto nemá rád, keď ho deptajú.

Dobrá prezentácia nie je o čítaní textov

Ukážeme koľko textov verzus, koľko obrázkov treba dať do prezentácie. Do prezentácie nedávajte veľa textov. Pozornosť musí byť na vás, nie je dobrým riešením to, že ľudia čítajú texty vy prednášate. Ukážeme z čoho pramení nervozita pred prezentáciou a ako to  zvládnuť. V Amerike urobili prieskum a pýtali sa ľudí, od čoho sa boja najviac. Mali rôzne odpovede. Ale viac ako 51% opýtaných,  sa viac bálo  postaviť sa pred publikum a hovoriť, a asi 29% ľudí sa bálo smrti.  Viac ľudí malo strach hovoriť pred publikom, ako strach z vlastnej smrti.

Ukážeme vám, ako zapojiť ľudí do pezentácie a ako nadviazať osobnejší kontakt.

Ukážeme vám, ako zapojíte ľudí do deja, ako urobiť to, aby pozornosť divákov neupadala.  S dobrou prezentáciou „urobíme zábavu“ a neunudíme publikum k smrti. Ako dávať otázky tak, aby som „neškolil publikum( nikto nemá rád keď ho poučujú)“, ale zvýšil záujem o téme ktorú prednášate? Radi by ste sa naučili ako robiť prezentáciu ako profesionál?

Ste dobre dobre naladený?

Oslovte emócie publika. Prečo máme na billboardoch, v televízii  usmiatych ľudí? Dôvod je jednoduchý, úsmev predáva  aj v reklame aj v prezentáciách. Na koho prezentácii, by ste chceli byť?

dobra prezentácia
zlá prezentácia

Forma školenia: prednáška, mentoring, trénovanie, demonštrácia a interakcia v malej skupine

Close Menu