Digitálny marketing

žijeme online

Dnes už nechodíme na web, ale žijeme online. Bežný človek má mobil,  laptop,  tablet doslova žije na ineternete.  Hľadá a rieši na internete všetko od práce ,jedla, nákupov, cestovania a školy pre svoje deti

Vyhľadávač potrebuje niekoľko technických parametrov a zákazníka – musíte hlavne zaujať

 

Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide o prenesenie tradičného marketingu do prostredia internetu rôznymi kanálmi. Nie je to však tak. Pri tradičnom marketingu je dôležitým prvkom informovania a šírenia správ o produkte alebo službe reklama.

 

Pri internetovom marketingu však to tohto kanála ešte vstupuje internetový vyhľadávač a všetky dostupné nástroje. Zákazník sa prostredníctvom vyhľadávača dozvie o viacerých stránkach, kde by potenciálne našiel to, čo hľadá. Pri internetovom marketingu dôležité nie len zaujať spotrebiteľa, ale aj vyhľadávač.
Reklama na internete sa deje so zacielením na obe zúčastnené strany – aj vyhľadávač, aj zákazník. Vyhľadávač potrebuje niekoľko technických parametrov a zákazníka – musíte hlavne zaujať.

Predvídateľný predaj a úspech

Komunikácia
digitálna starostlivosť

-priviesť a zaujať návštevníkov na web

-online reklama

-spravovať sociálne siete

-školenie pre zamestnancov

-zacielené marketingové kampane

 

 

Poznáte život vašich zákazníkov?

  • Ako sa chovajú potenciálni zákazníci na nete?
  • Koľko hodín sú na nete?
  • Kedy hľadajú konkrétne produkty?
  • Aké majú pohlavie?
  • Ako vás našli na nete?
  • Keď vás našli aké úkony robili?
firemná komunikácia
demo video

NÁSTROJE DIGIÁLNEHO MARKETINGU

SEO

Správa sociálnych
médií

Dátová anlýza

PPC

Email marketing

VZDELÁVANIE  V DIG.MARKETINGU

Newsletter

Close Menu