zisťovanie potrieb zákazníka

„Vašim najväčším bohatstvom je to, čo viete.

To,čo neviete, je vaše najväčšie riziko.“

                                            Robert Kiyosaki

Úvod obchodného rozhovoru

Pred každým obchodnom stretnutím sa pripravte. Predstavte sa, vaše meno, firma čim sa zaoberáte a nepredávajte hneď. Dajte im možnosť tiež hovoriť. Ak to urobíte dobre tak: 50% ste hovorili vy, 50% hovoril klient.

zisťujete potreby alebo len informujete?

Je zlaté pravidlo ten kto sa pýta ten riadi rozhovor. Neinformujte o všetkých výhodách možnej spolupráce, všetkých produktov skôr sa pýtajte čo je pre nich dôležité, ako to riešili do teraz. Je to ako u lekára, zistite a napíšte recept.

Ako sa pýtať na skutočné potreby zákazníka?

Každé jeden produkt rieši nejaký problém zákazníka. Ak ho nemá treba ho vytvoriť. Ale ako? V živote každý z nás je príčinou a efektom. Dobrý obchodník sa pýta sa ne efekt. Čo bude výsledkom -efektom keď zákazník bude používať váš produkt. Formujte otázky na efekt.

Aký je rozdiel medzi otázkami obchodníka a policajta?

Je vďaka jednej technike. Nie vždy je možné predať. Jeden z výsledkov obchodného jednania je, že na konci stretnutia je väčšie medzi ľudské porozumenie ako na začiatku rozhovoru. JE TO V TECHNIKE.

zistivanie potrieb
zistovanie potrieb zakaznika

efektívny predajca

klasický príbeh

Predstavte si, že ste u lekára. Pozdravíte sa, sadne ti si na stoličku a lekár vám napíše recept na bolesti brucha. Problém je ten, že vás boli rameno. Lekár by sa určite opýtal:,,,,,,,,,, čo vás bolí, od kedy, ako ste to riešili…Niečo veľmi podobné funguje aj v obchodných stretnutiach.

Dobrý obchodník sa pýta, zisťuje, orientuje sa na klienta

Ak ste sa pýtali dobre na podstatné veci tak predaj bude úplne jednoduchým. Väčšinou si to obchodníci skomplikujú.
V početných prípadov som už videl, ponúkačov, informátorov.
Ako sa pýtať, ako viesť obchodný rozhovor, ako si z jednodušiť celý proces?

 

Efektívny predajca

Na kurze efektívny predajca trénujeme všetky možné techniky a situácie ktoré môžu nastať pri obchodnom jednaní.

hlavné témy školenia

    • základy komunikácie
    • zvládanie námietok
    • psychológia predaja
    • zisťovanie potrieb
    • základné komunikačné vzorce
    • vedenie obchodného rozhovoru
    • plánovať denných aktivít
    • uzatváracie techniky
    • efektívne prezentácie
    • ako aj iné  

dĺžka:1 -2 dni podľa rozsahu  tém

na všetky sľužby100% garancia vrátenie peňazí

Cieľová skupina

predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem

Ceny sú orientačné (závisí od rozsahu tém a počtu účastníkov):249 eur/ osoba

V dnešnej dobe sú ľudia presýtení marketingovou komunikáciou a majú sociálnu masku voči obchodu. Nech máte akékoľvek školenie, nepredáte každému. Dúfam však, že školenia ktoré tu prezentujem, Vám pomôžu byť efektívnejším a úspešnejším.
jozef dráfi
Tešim sa na spoluprácu
Close Menu