Kurzy pre Obchodníkov a Predajcov

Aké je tajomstvo úspechu? Žiadne tajomstvo nie je. Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť alebo nie.

Ako predávať DOBRE
školenie obchodníkov

Prečo kurzy pre Obchodníkov a Predajcov?

Práve oni sú srdcom spoločnosti. Sú to ľudia ktorých si neuveriteľne cením, majú tú odvahu sa ešte osloviť a komunikovať s neznámymi ľuďmi. Každý jeden deň čelia odmietnutiam, pozorujú čo sa deje na trhu a hľadajú možnosti ako sa presadiť.

predajné zručnosti

Metódy vzdelávania obchodníkov.

Dnes metódy vzdelávania sú veľmi kreatívne. Vzdelávacie firmy neustále prichádzajú s novými nápadmi, aby zamestnanci, predajcovia, manažéri, obchodníci rozoznali svoje  hranice schopností, a posúvali ich ďalej. Firmy si objednávajú odborné kurzy, jazykové  školenia, workshopy alebo teambuildingy, za jediným účelom: „ pochopili, že ak zlepšia schopnosti svojich ľudí, zlepšia aj svoju firmu.“

Dokážeme vyliečiť predajcovu a obchodnícku hluchotu.

Ak sa vám stalo, že ste predávali, alebo kupovali niečo,  a obidvaja ste hovorili o tom istom, ale danú situáciu videla tá drahú strana úplne ináč, tak naše kurzy sú práve pre vás. Často sa nám stáva, že zákazník hľadá niečo, hovorí to obchodníkom a predajcom, ale ten síce počúva zákazníka, ale ho nepočuje. Jednoznačne môžeme vyhlásiť, že sme našli liek, ako vyliečiť obchodnícku hluchotu. Ukážeme  vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať pri predaji.

Pre profesionálnych obchodníkov

Základné Školenia

OBCHODNÉ PREDAJNÉ ZRUČNOSTI

Kurzy pre profesionálnych predajcov

B2C + B2B

Vyškolíme nepriestrelných predajcov

Viac...

Či predávate B2B alebo B2C, sú určité princípy profesionálneho predaja, ktoré by ste mali vedieť…

Telefonovanie, je nástroj každého obchodníka. Technika, rýchlosť komunikácie, štruktúra telefonického rozhovoru je len mechanická časť. Tajomstvo úspešného telefonátu nie je len mechanika.

TECHNIKY TELEFONOVANIA

Najdôležitejší nástroj obchodníka

DOHODNÚŤ STRETNUTIE S POTENCIÁLNYM ZÁKAZNÍKOM CEZ TELEFÓN.

Kurzy predajných techník cez telefón

Viac...
vzdelávania predajcov

Pre profesionálnych predajcov

Kurzy a workshopy

AKO ROBIŤ PREZENTÁCIE

Prezentujte podľa najnovších trendov

AKO PREZENTOVAŤ PRODUKT

Nie len informovať, ale aj predať

Viac...

 Žijeme v dobe reportov, organizovania stretnutí a prezentácií…

S uzatvorením obchodu získate viac, ako len zarobiť peniaze…

TECHNIKY UZATVORENIA PREDAJA

Návod ako predať viac, ako mať objednávky.

WORKSHOP PRE B2C + B2B

Vyškolíme nepriestrelných predajcov.

Viac...
"Všetky moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú. Dnes úspešne poskytujem školenia a zlepšujem predajné zručnosti mnohých predajcov."
jozef dráfi, mentor a prednášateľ
Jozef Dráfi
Školiteľ a mentor obchodníkov

Vyškolíme Profesionálnych Predajcov A Zamestnancov

Školenie predajcov

Srdcom spoločnosti sú obchodníci. Využite podporný program pre vzdelávanie obchodníkov a predajcov.

Aké chyby sa robia pri predaji?

  1. Pred 20 rokmi sa firmy orientovali hlavne na prezentáciu svojich výrobkov a služieb. Boli presvedčení o tom, že čím je lepšia prezentácia, tým bude vyššia pravdepodobnosť, že to niekto kúpi. Chcel som pomenovať túto činnosť a dlho som hľadal odborné slovo. Inak som to nevedel pomenovať, len ako prezentátori. Prezentovanie produktov patrí do kategórie predaja a tento proces je určite dôležitý, ale zamerať sa len prezentáciu?
  2. „Rýchlik z Bratislavy do Košíc stojí na nástupišti číslo jedna, môžete nastupovať.“ Už ste to niekedy počuli? Informátor hlásil príchod alebo odchod vlakov. Žiaľ, veľa našich obchodníkov má tento symptóm. Mnoho firiem verí na mýtus, že dobrý obchodník je ten, ktorý vie veľa hovoriť. Žiaľ, je to len mýtus. Určite ste už zažili snahu obchodníkov a predajcov, informovať o všetkých výhodách, akciách a išli sa roztrhať, aby vám dali všetky informácie. Sú to informátori.
  3. Nechcel som sa vysmievať predajcom a obchodníkom. Skôr ich obdivujem. Musia neuveriteľne tvrdo pracovať aby predali niečo. Dnes však existujú nové metódy predaja, ktoré sú účinnejšie, a ktoré učíme len my.
Close Menu