Uzatváranie predaja

uzatvernie obchodu

S uzatvorením obchodu získate viac ako zarobiť peniaze. ako predať viac, jednoduchšie a dáme vám návod ako mať objednávky, a neuveriteľne sa vám zvýši sebadôvera.

Ako uzatvoriť predaj pri B2B a B2C?

Pri B2C( v maloobchode) uzatvorenie obchodu je, že  zaplatíte(kartou alebo hotovosťou)  a dostane produkt. Pri B2B  uzatvorenie predaja má niekoľko krokov. 1. Dohodnutý ďalší krok.(dátumom a časovým údajom) 2. cenová ponuka.3 pripravenie prezentácie. 4.Dodanie produktu. 5. vystavíte faktúru a zaplatíte.“(Na každý jeden krok vás pripravíme). Každý  obchodník už zažil to, že mal ideálneho klienta, dobrý produkt alebo dobrú službu. Predajca sa išiel  roztrhnúť, aby predal  a na koniec sa predaj neuskutočnil. Predajca robí všetko dobre, len ten posledný ťah  na bránu ide ťažko.  Ak ste boli frustrovaný a mali ste plné zuby všetkého a predsa ste to nevzdali,  tak ten to kurz je pre vás.

Dostanete odpovede na otázky:

Čo budete potrebovať: Písacie potreby, zvedavé otázky a chuť 
sa učiť 
 nové veci.
uzatvorný obchod

Je možné 100% úspešnosť uzatvárania obchodných prípadov?

V Mc Donalde majú 100% úspešnosť obchodu (predaja). Ako je to u vás? Koľko obchodných prípadov uzatvárate? Predstavte si, že pracujete u Mc Donalda. Na parkovisku zastaví auto. Aká veľká je pravdepodobnosť, že niečo predáte? 100%. Koľko zarobíte v Mc Donalde? Niečo viac, ako je minimálna mzda. Irónia osudu je, že vaša úspešnosť je 100% pri uzatváraní obchodu. No v iných oboroch úspešnosť nie je tak veľká, ale obchodníci  zarábajú viac. Mali by ste byť hrdí na to, keď predávate drahé produkty alebo nehmotné veci, služby. Predávať drahé služby je umenie. Ako predajca a mentor si  to neuveriteľne cením.

Forma:

Prednáška, mentoring, trénovanie, demonštrácia,  interaktívne stretnutie v malej skupine.

Close Menu