Kompletný Sprievodca

Uzatvorenia predaja

... ako môžeme pomôcť vašej firme uzatvoriť predaj

Uzavretie predaja je poslednou fázou v procese predaja. Je to čas, kedy predajca žiada od zákazníka objednávku alebo záväzok. Dá sa to urobiť osobne alebo telefonicky.

Proces uzatvárania je najdôležitejšou súčasťou procesu predaja. Ukončenie predaja znamená, že musíte presvedčiť svojho potenciálneho zákazníka, aby si kúpil váš produkt alebo službu. Aby ste mohli uzavrieť predaj, musíte vedieť, aký je dôvod, prečo váš potenciálny zákazník potrebuje váš produkt, alebo službu a ako mu to pomôže.

Potencionálny zákazník by mal byť presvedčený, že investícia do vášho produktu alebo služby sa im oplatí za čas a peniaze. Mali by tiež veriť, že dostanú to, za čo platia, a že nákup od vás namiesto niekoho iného je jasným prínosom.

Cieľom uzatváracích techník je sťažiť zákazníkom odmietnutie vašej ponuky a zvýšiť ich oddanosť vášmu produktu alebo službe.

uzatvorenie obchodu

Posledný  ťah na bránu a kurz Techniky  uzatvorenie obchodu vám zjednodušia život. Získate zručnosť, ako predať viac, jednoduchšie a dáme vám návod  ako mať objednávky, ako zvýšiť obrat vo firme.

Uzatvorenie predaja ako hlavný nástroj

S uzatvorením obchodu  získate viac, ako len zarobiť peniaze. Získate zručnosť, ako predať viac, jednoduchšie a dáme vám funkčný návod, ako mať objednávky. Každý  obchodník už zažil to, že mal ideálneho klienta, dobrý produkt alebo dobrú službu a tá konečná fáza sa neuskutočnila a klient a bol preč.

 Predajca robí všetko dobre, len ten posledný ťah  na bránu ide ťažko.  Ak ste boli frustrovaný a mali ste plné zuby všetkého a predsa ste to nevzdali,  tak ten to kurz je pre vás.

Ako však zistíte, že je zákazník pripravený na nákup?

Predajcovia stále hľadajú nové spôsoby, ako ukončiť predaj.

Keď predávate produkt, je dôležité používať správne slová a frázy, ktoré presvedčia vašich zákazníkov, aby si kúpili váš produkt. Tiež by ste mali vedieť čítať reč tela zákazníka a zistiť, či ho to, čo ponúkate, skutočne zaujíma.

Existuje mnoho spôsobov, ako môžete uzavrieť predaj, ale jedným z najúčinnejších je dať im pocit naliehavosti. To znamená povedať im, že čoskoro bude stanovený konečný dátum alebo časový limit, kedy vyprší platnosť ich ponuky.

Prvá vec, ktorú musíte urobiť, je pochopiť osobu na druhej strane. Musíte vedieť, čo chcú, čo potrebujú a ako sa cítia. Tu prichádza na rad empatia.

Empatia je spôsob, ako porozumieť emóciám druhých tak, že sa pokúsite predstaviť si, aké by to pre vás bolo, keby ste boli na ich mieste.

Nejde o to byť milý alebo zdvorilý, ale o pochopenie toho, čo ľudia chcú a potrebujú, a precítiť ich emócie, ako keby boli vaše vlastné.

Uzatvorete predaj pomocou empatie

Jedna z najdôležitejších vecí, ktoré by ste si pri uzatváraní predaja mali pamätať, je, že ľudia sú emocionálne bytosti. Rozhodujú sa na základe toho, ako sa v danom čase cítia.

To znamená, že ak ich dokážete osloviť tak, aby sa cítili dobre tak „posledný ťah na bránu bude samozrejmosťou“.

Hlavné body školenia

  • Kedy v ktorom bode jednania treba uzatvoriť obchod?
  • Zákazník neposlal objednávku, ako ďalej?
  • Ako uzatvoriť s istotou?
  • Ako získať zákazníka bez nátlaku?
  • Zákazník pred podpisom zmluvy cúvne, ako ďalej?
  • Ešte sa vám ozvem.
  • Poradím sa….
  • Rozmyslím si to…
  • Ja o tom nerozhodujem, ale šéf keby to bolo na mne tak.
  • Ako uzatvoriť obchod pomocou empatie?

Pre koho je program určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

Referencie:

Vyškolíme Profesionálnych Predajcov A Zamestnancov

"Všetky naše obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú. Dnes úspešne poskytujeme školenia a zlepšujem predajné zručnosti mnohých predajcov."

Pripravíme pre vás školenie na mieru.

Zodpovedali sme vaše otázky?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

 Nie je klasická prednáška, ale kombinácia Breinstormingu + konzultácia. 30% prednáška+70% tréning

Minimálne školenie sú 3 hodiny až 3 dni. Závisí od rozsahu tém a počtu účastníkov.

Ak si želáte pripravíme pre vás školenie na mieru a prídeme na miesto Vami určené kdekoľvek na Slovensku.

50% našich školení sú interné  iba pre jednu firmu,

30% školení sú otvorené, viac firiem spolu na jednu tému.

20% sú konzultácie, len pre jednu osobu.

Áno, máme program aj pre gastro prevádzky.

Sme hrdý na to, že  dávame 100% garanciu na všetky naše služby, ak nie ste spokojný tak vám vrátime peniaze.

Každé jedno školenie je iné, závisí od rozsahu tém a počtu ľudí.

Na každé jedno školenie pripravíme cenovú ponuku.

 

Interné semináre pre 1 jednu firmu pre 10 ľudí/1 deň/ 1200 eur.