Prezentácia v showroome

Ukážeme v ktorom bode jednania musí byť urobená prezentácia produktov, ako osloviť kupujúceho v maloobchode(showroome) a zvýšime efektivitu predaja.

Zistíte či máte blokovačov tovaru alebo predajcov.

Klient niečo hovorí a predajca počuje niečo iné, stalo sa vám už také niečo v praxi? (Dokážeme vyliečiť hluchotu.)

Ako sa vyvarovať chybám, a ktoré typy slová a otázok „vytočia zákazníka.“

Ako sa vyvarovať témam „Teraz to máme v akcii alebo v zľave“.

recept na obchod
PREZENTÁCIA

Ako prezentovať seba a firmu pri obchodnom jednaní

Dostanete návod, ako získať zákazníka, ako otvoriť obchodné jednanie. Ako komunikovať, ako počúvať vašich zákazníkov V ktorom bode jednanie „začať prezentáciu.

Ako sa vyvarovať chybám selektívneho vnímania, ak zákazníkovi jeho inštinkt napovie, že: ste  “iný, nedôveryhodný, neistý, príliš vtipný…” Jeho podvedomie ho bude varovať a bude hľadať možnosti , ako sa vás zbaviť a môžete mať naj…… ceny , jednotka na trhu, tam ste skončili, PRVÝ DOJEM urobíte len raz.

Cieľom

Pomôžeme Vám Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele.

Ukážeme  vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať.

Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť alebo nie.

Ako robiť obchodné prezentácie?

Na otázku ako robiť dobré a profesionálne prezentácie, potrebuje poznať niekoľko dôležitých bodov. Všetky dôležité body vám ukážeme a vysvetlíme. Žijeme v dobe reportov, organizovania stretnutí a prezentácií. Videl som neuveriteľne veľa prednášok a prezentácii. Takmer všetci robili tie chyby. Čítali z obrazovky, chceli ohúriť s množstvom informácii ktoré prezentovali, väčšina publika nemalo ani tušenia čo chcel básnik povedať. Na konci prezentácie zo slušnosti sme sa poďakovali, prípadne za tlieskali. Zažili ste aj vy také niečo? Čakali ste kedy bude konečne koniec prezentácie? Alebo ste urobili prezentáciu spojenú s predajom, a nakoniec nikto nič nekúpil?

ako pzentovať produkt
Ako komunikovať s klientomAko komunikovať s klientom
Treva
„Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“
komunikačné školeniekomunikačné školenie
Nay
„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“
ako sa pýtať klientaako sa pýtať klienta
Nay
„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“
techniky predaja v praxitechniky predaja v praxi
AMV Slovakia
„Kroky pri prezentácií nových kolekcií, a uzatváranie obchodu.“
ako telefonovaťako telefonovať
Fincentrum
„Prirodzenosť, komunikatívnosť, prednášanie“
Školenie obchodníkov kontaktŠkolenie obchodníkov kontakt
Abawood
Dostala som nové vedomosti ohľadne predaja.
uzatvernie obchoduuzatvernie obchodu
Valeron
Praktické cvičenia, reálne prípady, priateľský prístup
dobrá pezentácia

Aké príbehy hovoriť na prezentácii?

Ľudia milujú príbehy. V našom školení vás naučíme ako prezentovať. Ukážeme vám, v ktorej fáze prezentácie je vhodný príbeh a ako pozorovať reakcie publika. Keď začnete vlastným príbehom, aké ťažkosti ste museli prekonávať, aké ťažké to bolo na začiatku, nezabudnite na to: „ Na koniec príbehu musí byť pozitívny“ niekto nemá rád, keď ho deptajú.

marketingové stratégie

Zapojíte ľudí do deja

Dobrá prezentácia nie je o čítaní textov

Ukážeme koľko textov verzus, koľko obrázkov treba dať do prezentácie. Do prezentácie nedávajte veľa textov. Pozornosť musí byť na vás, nie je dobrým riešením to, že ľudia čítajú texty vy prednášate. Ukážeme z čoho pramení nervozita pred prezentáciou a ako to  zvládnuť. V Amerike urobili prieskum a pýtali sa ľudí, od čoho sa boja najviac. Mali rôzne odpovede. Ale viac ako 51% opýtaných,  sa viac bálo  postaviť sa pred publikum a hovoriť. Viac ľudí malo strach hovoriť pred publikom, ako strach z vlastnej smrti.

stratégie pri predaji

Ukážeme vám, ako zapojíte ľudí do deja, ako urobiť to, aby pozornosť divákov neupadala.  S dobrou prezentáciou „urobíme zábavu“ a nenudíme publikum k smrti. Ako dávať otázky tak, aby som „neškolil publikum( nikto nemá rád keď ho poučujú)“, ale zvýšil záujem o téme ktorú prednášate? Radi by ste sa naučili ako robiť prezentáciu ako profesionál?

Pre koho je  
program
 Určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, obchodný zástupca, maklér, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.