Ako robiť obchodné prezentácie
... ako môžeme pomôcť vašej firme robiť prezentácie, ktoré zarábajú
Prezentácia je forma komunikácie, ktorá je určená na informovanie, presviedčanie, alebo motiváciu publika a potenciálnych klientov. Prezentácie sa často používajú v obchode a vzdelávaní.
Žijeme v dobe reportov, organizovania stretnutí a prezentácií. Ukážeme vám, ako robiť prezentáciu, ktorá zarába.
Techniky prezentácie
Obchodné prezentácie možno rozdeliť do troch typov: formálne, neformálne a improvizované. Formálne prezentácie sú zvyčajne štruktúrovanejšie a plánovanejšie ako ostatné dva typy. Neformálne prezentácie sú menej formálne, ale stále majú plán a štruktúru.
Existuje mnoho spôsobov, ako môžete použiť technológiu na to, aby bola vaša prezentácia pútavejšia pre vaše publikum, vrátane prezentácií s animáciami, obrázkami, videoklipmi, zvukovými efektmi alebo hudbou; multimediálne súbory ako súbory PDF alebo videá; animácia; interaktívne prvky.
Prezentácia výrobkov v maloobchode
V kamennom obchode často využívajú tieto prezentácie na informovanie zákazníkov o svojich produktoch, ale aj na to, aby si ich vedeli kúpiť vaše produkty a služby. Robia to pomocou presvedčivých slov a fráz ako „časovo obmedzená ponuka“, „spätná väzba od zákazníkov“, „doprava zdarma“ a podobne. Text je zvyčajne popisom produktu a toho, čo pre vás môže urobiť. Ukážeme v ktorom bode jednania musí byť urobená obchodná prezentácia produktov, ako osloviť kupujúceho v maloobchode(showroome) a zvýšime efektivitu predaja. Máto svôje logicky postup, kde sludeje reč tela, ale aj to ako potenciálny zákazník reaguje na vaše výrazy.
Ako zapojiť publikum do prezentácie
prvý dojem, ktorý vaše publikum získa, je spôsob, akým sa prezentujete. Na efektívnu komunikáciu a na zapôsobenie pri prezentácii musíte používať reč tela a hlas. Dobrá prezentácia udrží vaše publikum od začiatku až do konca. Ak to dokážete, je pravdepodobné, že si budú pamätať, čo ste povedali ešte dlho potom. Existuje mnoho spôsobov, ako urobiť firemnú prezentáciu nezabudnuteľnejšou a pútavejšou. Kľúčom je udržať publikum zapojené a zaujaté používaním techník rozprávania príbehov.
Cieľ prezentácie
Prezentácia je vizuálna pomôcka pre myšlienku. Mal by byť navrhnutý tak, aby bol váš nápad ľahko pochopiteľný a zapamätateľný. Prvým krokom k úspešnej prezentácii je vedieť, čo chcete, aby publikum po prezentácii urobilo. Cieľ vašej prezentácie by mal byť jasný a konkrétny, napríklad „kúpiť môj produkt“. Ďalším krokom je vytvorenie pútavého úvodu, ktorý upúta pozornosť publika a prinúti ho počúvať ďalej. Prezentáciám sa venujem už dlho. Nie je vždy ľahké zaujať a nadchnúť publikum pre to, čo máte povedať. Musíte byť pripravení na všetky druhy otázok a musíte vedieť, ako nane rýchlo a efektívne odpovedať.
Hlavné body školenia
- Psychológia prezentácie. Naučíme vás mať istotu a presvedčivosť.
- Pripravíme vás na všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať pri prezentovaní.
- Dostanete návod, kedy a ako zapojiť publikum.
- Pomôžeme vám spísať funkčný scenár prezentovania.
- Naučíme vás používať správne slová, ukážeme na príkladoch, ako vznikajú chyby.
- Ako urobiť prezentáciu v kamennej prevádzke
Pre koho je program určený?
B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.
Referencie:
Vyškolíme Profesionálnych Predajcov A Zamestnancov
Pripravíme pre vás školenie na mieru.
Zodpovedali sme vaše otázky?
B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.
Nie je klasická prednáška, ale kombinácia Breinstormingu + konzultácia. 30% prednáška+70% tréning
Minimálne školenie sú 3 hodiny až 3 dni. Závisí od rozsahu tém a počtu účastníkov.
Ak si želáte pripravíme pre vás školenie na mieru a prídeme na miesto Vami určené kdekoľvek na Slovensku.
50% našich školení sú interné iba pre jednu firmu,
30% školení sú otvorené, viac firiem spolu na jednu tému.
20% sú konzultácie, len pre jednu osobu.
Áno, máme program aj pre gastro prevádzky.
Sme hrdý na to, že dávame 100% garanciu na všetky naše služby, ak nie ste spokojný tak vám vrátime peniaze.
Každé jedno školenie je iné, závisí od rozsahu tém a počtu ľudí.
Na každé jedno školenie pripravíme cenovú ponuku.
Interné semináre pre 1 jednu firmu pre 10 ľudí/1 deň/ 1200 eur.