Emočná inteligencia predajcov test
Facebook-f Linkedin-in Stalo sa vám niekedy, že si stretli neznámeho človeka, s ktorým ste sa cítili úplne dokonale,z nejakého dôvodu vám tento človek sedel?Neviete prečo, neviete, ako, ale začali ste…
Facebook-f Linkedin-in Stalo sa vám niekedy, že si stretli neznámeho človeka, s ktorým ste sa cítili úplne dokonale,z nejakého dôvodu vám tento človek sedel?Neviete prečo, neviete, ako, ale začali ste…
Facebook-f Linkedin-in Syndróm vyhorenia je stav, ktorý postihuje ľudí, ktorí sú prepracovaní a vystresovaní do takej miery, že už nemôžu vykonávať svoju prácu. Je to stav emocionálneho, duševného a fyzického…
Facebook-f Linkedin-in Predaj cez telefón je umenie aj veda. Je to proces, ktorý si vyžaduje zručnosti, skúsenosti a znalosti. Telefónny predajca musí mať tieto vlastnosti, aby bol úspešný.Telefónny predajca musí…
Facebook-f Linkedin-in sú vety, ktoré sa používajú na predaji. Často sa používajú na predstavenie produktu, alebo služby zákazníkovi. Zákazníkom uľahčia predstavu, ako im váš produkt zlepší život. Pomáha im to…
Facebook-f Linkedin-in Školenie je najlepší spôsob, ako zlepšiť predaj spoločnosti. Je nevyhnutné zabezpečiť školenie pre nových zamestnancov, ale aj pre skúsených. Školenie by malo prebiehať spôsobom, ktorý im pomôže vyťažiť…
Facebook-f Linkedin-in Obchodný rozhovor je výmena nápadov, názorov a informácií medzi dvoma alebo viacerými ľuďmi. Ide o štruktúrovaný a formálny spôsob komunikácie, ktorý prebieha v podnikateľskom prostredí. Existuje mnoho spôsobov,…
Facebook-f Linkedin-in Ak vás zaujíma, ako prekonať strach (fóbiu) z telefonovania, tak ten to článok bude pre vás. Asi pred dvoma týždňami som mal jednu konzultáciu s obchodníkom, ktorý predával…
Facebook-f Linkedin-in Neverbálna komunikácia je forma komunikácie. Ide o všetky aspekty reakcií, mimiky, gestikulácie, signáli a reakcií, ktoré pozorujete v každodennom živote. Keby som to zjednodušil, tak sem patrí všetko okrem hovorového a písaného…
Facebook-f Linkedin-in Čo je fotobanka? Ako podporí predaj fotobanka? Načo sa používa fotobanka? Aké sú najznámejší fotobanky? Ktoré fotky sú trendy? Ako stiahnuť fotky z fotobanky? Ako podporí predaj fotobanka?…
Facebook-f Linkedin-in Predajný postup v jazykových kurzoch Jazyková škola je taká istá firma, ako ktorákoľvek iná. Nepredávajú priemyselné podlahy, oblečenie alebo mobilné telefóny, ale predávajú vzdelávacie kurzy. Ako predať jazykový…
Facebook-f Linkedin-in Ceny nehnuteľností rapídne stúpajú takmer všade na Slovensku. Je klientela, ktorá je ochotná zaplatiť vyššiu sumu za dom alebo byt a tiež máme klientelu s nižším príjmom, ktorí…
Facebook-f Linkedin-in Návod, ako predať byt drahšie. Školenia sú zamerané na uzatvorenie obchodu a psychológiu predaja. Po školení budete sebaistý a predáte viac. Asi pred 8 rokmi som absolvoval medzinárodný…
Facebook Linkedin Ako predávať profesionálne? Pozeráte sa na predaj s očami zákazníka? Máte informátor, alebo obchodníkov, ktorí majú výsledky? Počas 18 ročnej praxe v obchode, som odpozoroval a naučil niektoré…
Facebook Linkedin V dnešnej dobe sa mnoho majiteľov reštaurácií púšťa do veľkých investícií. Krásny interiér, špičkové zariadenie kuchyne, moderné osvetlenie, klimatizácia na leto, vykurovanie na zimu – to všetko stojí…
Facebook Linkedin Keď marketing nestačí: Ako malá firma s autosklami získala toľko zákazníkov, že nestíhala Príbehy z predaja – Čo funguje Na Slovensku existuje mnoho firiem, ktoré investujú do reklamy,…
Facebook Linkedin Ako rýchlo sa vrátia investície do školenia? Túto otázku dostávame veľmi často. A je úplne oprávnená – každý, kto investuje do svojho rozvoja, chce vedieť, kedy sa mu…
Facebook Linkedin Prečo nestačí len poznať produkt – sila emócií v predaji Väčšina predajcov si myslí, že klient kúpi vtedy, keď dostane dostatok informácií o produkte. Pravda je iná –…
Facebook Linkedin Psychológia vs. manipulácia Mnohí predajcovia si pletú psychológiu s manipuláciou. Rozdiel je zásadný:Manipulácia znamená, že z obchodu profituje len predajca. Klient odchádza s pocitom, že bol dotlačený, a…
Facebook Linkedin Prečo je to dôležité od prvého dňa Každý majiteľ reštaurácie sníva o plných stoloch, spokojných hosťoch a tržbách, ktoré pokryjú nielen náklady, ale aj prinesú zisk. Realita je…
Facebook Linkedin V dnešnej dobe sa mnoho majiteľov reštaurácií púšťa do veľkých investícií. Krásny interiér, špičkové zariadenie kuchyne, moderné osvetlenie, klimatizácia na leto, vykurovanie na zimu – to všetko stojí…
Facebook Linkedin Námietka: Konkurencia má lepšiu ponuku – ako ju otočiť vo svoj prospech 🔹 Námietky o konkurencii: Prečo vznikajú? Keď klient porovnáva vašu ponuku s konkurenciou, je to prirodzená…
Facebook Linkedin Nevyriešená námietka = stratený obchod. Ako správne pochopiť a spracovať námietky v predaji. Námietka Poznáte ten pocit, keď ste na konci hovoru, klient povie „ozvem sa“... a už…
Facebook Linkedin Tichá námietka nie je odmietnutie. Je to únik. Tichá námietka je ako ľadovec – 90 % je pod hladinou. Klient povie niečo zdvorilé, no v skutočnosti už dávno…