Fotobanky nástroj na podporu predaja.

Čo je fotobanka?

Fotobanky na podporu predaja sú: online databázy kvalitných fotiek a videí, ktoré môže využívajú reklamné agentúry, firmy, ale aj bežní užívatelia. Sú to miliónov obrázkov, za delených do kategórií, ktoré môžete sťahovať , upravovať podľa vašej potreby a legálne a môžete ich použiť aj na komerčné účely. Väčšina databáz má vlastnú takzvanú lokalizáciu, čo praxi znamená, že si môžete nastaviť jazyk, v ktorom chcete pracovať. Najviac si ocenia užívatelia, ktorí nehovoria po anglicky. Databáza fotiek sa delí na:

  • neplatené fotky(free),

  • platene fotky,

  • vektorové grafiky,

  • ilustrácie.

Ako podporí predaj fotobanka?

Aj „obrázky predávajú.“ Počuli ste to už niekedy? Ak hľadáte niečo na internete, v časopise, novinách, letákoch, pozeráte správy alebo, keď, chcete ísť do kina, do divadla, prvá vec, čo si pozriete, je obrázok. Ak vás obrázok, neupútal, tak si článok neprečítate alebo daný produkt nekúpite. Firmy vynaložia obrovské náklady na to, aby ich cieľová skupina našla a kúpila ich produkty. Vedeli ste to, že ľudská myseľ, funguje na báze obrázkov? Všetky deti na planéte zem sa učí čítať na báze obrázkov, jednotlivé písmená viažu k nejakému obrázku. Ak by som vás teraz požiadal, aby ste mysleli na „kravu, čo by sa objavilo vo vašej mysli? Napísané slovo alebo nejaký obrázok? Na tom to základe funguje všetky marketingové firmy, ktoré riešia, reklamu na mieru. Naučiť pracovať s „obrázkami-reklamami“ nie je ťažké, ale nie je to ani jednoduché. Potrebujete informácie a trochu „sedliackeho rozumu.“ Nezabudnite na to, že ak ste niečo kúpili, tak to bolo na základe „ obrázkov a emócii.“ Obrázky priamo podporujú predaj. Sú aj iné faktory na podporu predaja, ale obrázky, ( aj videá sú obrázková reklama) je základom.

fotobanka podpora obchodu

Načo sa používa fotobanka?

Fotobanky sa najmä používajú pri tvorbu web stránok, vytvorenie banerových reklám(upravené obrázkové reklamy) pre sociálne siete alebo reklamy na google, ale aj na zábavu. Určite ste videli niekde, upravenú fotku, video, ktorá vás rozosmiala, stiahli ste ju, poslali ďalej mailom, alebo na sociálnych sieťach. Správne použitie vám môže ušetriť, veľa času, peňazí, lebo ovládanie je veľmi jednoduché( pozri video). Cena jednej upravenej obrázkovej reklamy sa pohybuje od min. 5€-25€ a viac. Ďalšia výhoda je, že takmer všetky fotobanky majú jednoduché a rýchle ovládanie aj pre bežných užívateľov, nepotrebuje k tomu takmer žiadne digitálne zručnosti a tiež nepotrebujete žiadne podporný program inštalovať.

Aké sú najznámejší fotobanky?

pixabay fotky

Nájde tu obrázky, vektory, ilustrácie, videá a hudbu zadarmo. Nájdete tu všetko. Je to moja prvá voľba.

Je moja druhá voľba, najmä kvôli vektorovej grafike. Veľmi bohatý výber a jednoduché ovládanie.

Krásne, bezplatné obrázky a fotografie, ktoré si môžete stiahnuť a použiť na akýkoľvek účel.  Fotografie sú bez autorských honorárov, pre mňa chýba väčší výber ilustrácií.

Bohatý výber, dobrá grafika, určite dobrá voľba.

Ktoré fotky sú trendy?

Na tú to otázku je veľmi ťažké odpovedať, závisí to od veľmi od vášho zamerania a podnikania, za akým účelom chcete použiť fotky, videa alebo grafiku. Či je to pre zábavu alebo pre komerčné účely napríklad na platenú reklamu na facebouku, alebo pre váš web. Naše pozorovanie je, že vektorová grafika a ilustrácie sú v trende. Ako príklad môžem uviesť, napríklad pokec alebo linkedin.

linkedin a pokec vzor grafiky

Ako stiahnuť fotky z fotobanky?

Slovo na záver:

Ak by ste potrebovali poradiť s grafikou neváhajte nás kontaktovať.

My školíme všetko ohľadne predaja, napríklad:

Kedy a ako uzatvárať predaj

Ako predávať  v maloobchode.

Ako telefonovať

Ako robiť profi prezentácie, ktoré vám zarobia peniaze

Ak sa vám článok páčil a video prosím zdieľajte na Facebooku, alebo pošlite to priateľom, možno aj oni hľadajú presne to čo vy.

Ak sa chcete dozvedieť viac o našich kurzov, alebo školeniach prosím kontaktujte nás.

Mohlo by vás zaujímať

ako správne telefonovaťako správne telefonovať

Techniky telefonovania

Získajte zručnosť, ako telefonovať, ako predávať a dohodnúť stretnutie s novým klientom."
kurzy pre predajcovkurzy pre predajcov

Obchodné zručnosti. Praktické školenia pre predajcov

Staňte sa obchodníkom za 2 dni. Dostanete odpovede, ako získať zákazníka, ako uzatvoriť obchod v B2B a B2C.
predajné technikypredajné techniky

Techniky uzatvorenie predaja

Posledný ťah na bránu. Ak ste mali plné zuby všetkého a predsa ste to nevzdali, tak ten to kurz je pre vás. Naučíme vás profesionálne uzatvoriť predaj.
prezentácia korá zarábaprezentácia korá zarába

Ako robiť obchodné prezentácie?

Urobte prezentáciu, ktorá vám zarába. Spoznajte tajomstvá psychológie predaja, neverbálnu komunikáciu a predajné signáli pri prezentácií.

Pridaj komentár