Techniky telefonovania

Ako stretnutie cez telefón?

Cieľom je dohodnúť stretnutie s potenciálnym zákazníkom cez telefón a zapôsobiť na potencionálneho zákazníka. Potrebujete telefonovať a dohodnúť  si stretnutie, ale nie a nie sa presadiť už pri prvom kontakte so zákazníkom. Nikto nemá rád odmietnutie.  Čo urobíte, keď vás už dnes odmietli desiaty krát? Dostanete depku, alebo to vzdáte? Problémom sú nesprávne techniky telefonovania…

Prečo majú niektorí obchodník nízku úspešnosť telefonovania?

  1. Je to strach z odmietnutia. Občas sa stáva, že obchodník za to netelefonuje, lebo si myslí, že nechce otravovať klienta. Nie je stotožnený s produktom firmy. Ak ste majiteľ firmy, opýtajte sa daného obchodníka, ako vidí produkt z jeho hľadiska. Je daný produkt, ktorý predáva firma, dobrá, zlá, drahá? Urobte si jasno.
  2. Druhým dôvodom je, že ho nejaký „ majster sveta“ poslal do teplých krajín. Každý má občas smolu, že natrafí na takéhoto klienta.
  3. Nevie ako telefonovať. Nikto ho nepripravil, ale firma mala očakávanie, že to zvládne. „Telefonovať vie každý.“
  4. Dostal zlú techniku, alebo nedostatočný tréning telefonovania.
ako správne telefonovať

Technika telefonovania nestačí, budete potrebovať viac.

Telefonovanie, je nástroj každého obchodníka. Technika, rýchlosť komunikácie, štruktúra telefonického rozhovoru je len mechanická časť. Tajomstvo úspešného telefonátu nie je len mechanika.

Aké je tajomstvo úspešného telefonátu?

Ako zaujať pri úvodnom telefonáte?

  1. Psychológie predaja. Naučíme vás mať istotu a presvedčivosť.
  2. Pripravíme vás na všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať pri telefonovaní.
  3. Dostanete návod, kedy a ako ukončiť telefonický rozhovor.
  4. Pomôžeme vám spísať funkčný scenár telefonovania.
  5. Naučíme vás používať správne slová, ukážeme na príkladoch, ako vznikajú chyby. (Prosím vás máte teraz čas? Nikto nemá čas. Nevyrušujem? Práve ste zavolali, jasné, že vyrušujete. Pokúsim sa vám vyhovieť. Budem sa snažiť. Po školení tie to frázy zmiznú z vášho slovníka.)
  6. Ako bude vaše volanie vplývať na druhej strane telefonátu?
  7. Osvojíte si správne a funkčné techniky telefonovania
  8. Prvý dojem urobíte len raz.
Pre koho  
je  program 
 určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

Moje referencie:

Close Menu