školenie predajcov

Techniky telefonovania

Školenie techniky telefonovania vám dá návody a typy, ako volať a do novej firmy a ako sa presadiť. Telefonovanie, je nástroj každého obchodníka. Technika, rýchlosť komunikácie, štruktúra telefonického rozhovoru je základom úspešného telefonovania. Staňte sa expertom v telefonovaní.

ako správne telefonovať

Školenie predajcov

Ako dohodnúť stretnutie cez telefón?

ako telefonovať

Cieľom je dohodnúť stretnutie s potenciálnym zákazníkom cez telefón a zapôsobiť na potencionálneho zákazníka. Potrebujete telefonovať a dohodnúť  si stretnutie, ale nie a nie sa presadiť už pri prvom kontakte so zákazníkom. Nikto nemá rád odmietnutie.  Čo urobíte, keď vás už dnes odmietli desiaty krát? Dostanete depku, alebo to vzdáte? Problémom sú nesprávne techniky telefonovania...

Nízka úspešnosť telefonovania?

  1. Je to strach z odmietnutia. Občas sa stáva, že obchodník za to netelefonuje, lebo si myslí, že nechce otravovať klienta. Nie je stotožnený s produktom firmy. Ak ste majiteľ firmy, opýtajte sa daného obchodníka, ako vidí produkt z jeho hľadiska. Je daný produkt, ktorý predáva firma, dobrá, zlá, drahá? Urobte si jasno.
  2. Druhým dôvodom je, že ho nejaký „ majster sveta“ poslal do teplých krajín. Každý má občas smolu, že natrafí na takéhoto klienta.
  3. Nevie ako telefonovať. Nikto ho nepripravil, ale firma mala očakávanie, že to zvládne. „Telefonovať vie každý.“
  4. Dostal zlú techniku, alebo nedostatočný tréning telefonovania.
ako správne telefonovať
Ako komunikovať s klientomAko komunikovať s klientom
Treva
„Ďakujem za školenie veľmi dobre skúsenosti do poručujem“
komunikačné školeniekomunikačné školenie
Nay
„Bolo fajn sa naučiť nový štýl predaja“
ako sa pýtať klientaako sa pýtať klienta
Nay
„Páčilo sa mi ,cenné rady z praxe.“
techniky predaja v praxitechniky predaja v praxi
AMV Slovakia
„Kroky pri prezentácií nových kolekcií, a uzatváranie obchodu.“
ako telefonovaťako telefonovať
Fincentrum
„Prirodzenosť, komunikatívnosť, prednášanie“
Školenie obchodníkov kontaktŠkolenie obchodníkov kontakt
Abawood
Dostala som nové vedomosti ohľadne predaja.
uzatvernie obchoduuzatvernie obchodu
Valeron
Praktické cvičenia, reálne prípady, priateľský prístup
Hlavné 
body
 školenia

Ako telefonovať

  1. Psychológie predaja. Naučíme vás mať istotu a presvedčivosť.
  2. Pripravíme vás na všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať pri telefonovaní.
  3. Dostanete návod, kedy a ako ukončiť telefonický rozhovor.
  4. Pomôžeme vám spísať funkčný scenár telefonovania.
  5. Naučíme vás používať správne slová, ukážeme na príkladoch, ako vznikajú chyby. (Prosím vás máte teraz čas? Nikto nemá čas. Nevyrušujem? Práve ste zavolali, jasné, že vyrušujete. Pokúsim sa vám vyhovieť. Budem sa snažiť. Po školení tie to frázy zmiznú z vášho slovníka.)
  6. Ako bude vaše volanie vplývať na druhej strane telefonátu?
  7. Osvojíte si správne a funkčné techniky telefonovania
  8. Ako zaujať pri úvodnom telefonáte?
  9. Prvý dojem urobíte len raz.
  10. Aká má byť štruktúra telefonického rozhovoru?

  11. Ako zaujať  potenciálneho klienta od začiatku telefonovania?

  12. Aké kľúčové body má úvodný telefonát?

  13. Čo všetko musíte zvládnuť za 15 sekúnd, aby ste sa dostali na stretnutie?

  14. Odkiaľ prameni neochota sa s vami stretnúť?

Cieľom

Pomôžeme Vám Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele.

Ukážeme  vám, ako počúvať vašich zákazníkov, a ako komunikovať s nimi. Toto je jedna z hodnôt tohto kurzu pre obchodníkov. Ukážeme metódy, ktoré nám fungovali, a tiež natrénujeme všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať.

Úspech má cenu a nie tajomstvo. Buď si ochotný to zaplatiť alebo nie.
Pre koho je  
program
 Určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.