Kompletný Sprievodca

Techniky telefonovania

... ako môžeme pomôcť vašej firme dohodnúť obchodné stretnutie a ako predať cez telefón.

Telefón je jedným z najstarších a najefektívnejších spôsobov komunikácie so zákazníkmi. Je to výkonný nástroj, ktorý vám môže pomôcť rozšíriť vaše podnikanie prostredníctvom predaja, rezervácií stretnutí alebo jednoducho odpovedaním na otázky zákazníkov.

Techniky telefonovania sú súborom zručností, ktoré vám pomôžu viesť efektívne telefonické rozhovory, majú mnoho aspektov, ktoré by ste mali poznať a využiť v praxi.

kurz telefonovanie

Pomôžeme Vám Byť Výkonnejší, Efektívnejší Dosahovať Svoje Ciele. Úspech má cenu a nie tajomstvo. 

Techniky telefonovania a ich metódy komunikácie

Zmyslom telefonátu je spojiť sa s potenciálnym zákazníkom v reálnom čase. Telefonické hovory sú neoddeliteľnou súčasťou marketingového, predajného procesu a môžu vám pomôcť odlíšiť sa od ostatných firiem vo vašom odvetví. Naše školenie obsahuje všetko čo potrebujte na to, aby ste uspeli, ako uskutočniť rozhovor, ako začať a ukončiť hovor, ako zvládnuť námietky, ako budovať vzťah s vaším potenciálnym zákazníkom predtým, ako ich začnete žiadať o čokoľvek iné.

Existuje mnoho rôznych telefónnych techník, ktoré možno použiť na rôzne účely. Jedným z príkladov je, keď spoločnosť potrebuje mať obchodné stretnutie s inou spoločnosťou cez telefón. S našim návodom a tréningom sme schopný zvýšiť vašu úspešnosť dohodnutých stretnutí.

Tu sú niektoré z najpopulárnejších telefónnych techník:

 Otvorené otázky:

pomáhajú vám získať viac informácií a umožňujú vášmu zákazníkovi hovoriť viac.

Aktívne počúvanie: 

toto je dôležitá technika, pretože vám umožní lepšie pochopiť potreby vášho potenciálneho klienta. Uistite sa, že ich počas rozprávania neprerušíte.

Techniky telefonovania

Školenie techniky telefonovania

vám dá návody a typy, ako volať a do novej firmy a ako sa presadiť. Telefonovanie, je nástroj každého obchodníka. Technika, rýchlosť komunikácie, štruktúra telefonického rozhovoru je základom úspešného telefonovania. Staňte sa expertom v telefonovaní.

Telemarketing, predaj cez telefón

Prvá vec, ktorú treba pochopiť pri telemarketingu, je, že musíte vedieť niečo predať cez telefón. To znamená, že budete potrebovať produkt alebo službu, ktorá je dostatočne hodnotná pre niekoho cez telefón. Ako upriamiť pozornosť zákazníka tak, aby bol ochotný si pozrieť na hodnoty vašich produktov? Máte na to riešenie?

 

Hlavné body školenia

  • Psychológie predaja. Naučíme vás mať istotu a presvedčivosť.
  • Pripravíme vás na všetky možné scenáre, ktoré môžu nastať pri telefonovaní.
  • Dostanete návod, kedy a ako ukončiť telefonický rozhovor.
  • Pomôžeme vám spísať funkčný scenár telefonovania.
  • Naučíme vás používať správne slová, ukážeme na príkladoch, ako vznikajú chyby. (Prosím vás máte teraz čas? Nikto nemá čas. Nevyrušujem? Práve ste zavolali, jasné, že vyrušujete. Pokúsim sa vám vyhovieť. Budem sa snažiť. Po školení tie to frázy zmiznú z vášho slovníka.)
  • Ako bude vaše volanie vplývať na druhej strane telefonátu?
  • Osvojíte si správne a funkčné techniky telefonovania
  • Ako zaujať pri úvodnom telefonáte?
  • Prvý dojem urobíte len raz.
  • Aká má byť štruktúra telefonického rozhovoru?
  • Ako zaujať  potenciálneho klienta od začiatku telefonovania?
  • Aké kľúčové body má úvodný telefonát?
  • Čo všetko musíte zvládnuť za 15 sekúnd, aby ste sa dostali na stretnutie?
  • Odkiaľ prameni neochota sa s vami stretnúť?

Pre koho je program určený?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

Referencie:

Vyškolíme Profesionálnych Predajcov A Zamestnancov

"Všetky naše obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú. Dnes úspešne poskytujeme školenia a zlepšujem predajné zručnosti mnohých predajcov."

Pripravíme pre vás školenie na mieru.

Zodpovedali sme vaše otázky?

B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.

 Nie je klasická prednáška, ale kombinácia Breinstormingu + konzultácia. 30% prednáška+70% tréning

Minimálne školenie sú 3 hodiny až 3 dni. Závisí od rozsahu tém a počtu účastníkov.

Ak si želáte pripravíme pre vás školenie na mieru a prídeme na miesto Vami určené kdekoľvek na Slovensku.

50% našich školení sú interné  iba pre jednu firmu,

30% školení sú otvorené, viac firiem spolu na jednu tému.

20% sú konzultácie, len pre jednu osobu.

Áno, máme program aj pre gastro prevádzky.

Sme hrdý na to, že  dávame 100% garanciu na všetky naše služby, ak nie ste spokojný tak vám vrátime peniaze.

Každé jedno školenie je iné, závisí od rozsahu tém a počtu ľudí.

Na každé jedno školenie pripravíme cenovú ponuku.

 

Interné semináre pre 1 jednu firmu pre 10 ľudí/1 deň/ 1200 eur.