PREDAJNÉ TECHNIKY V PRAXI

ako dávať zľavy v predaji?

Každá živá firma hľadá možnosti  ako predať viac a získať nových zákazníkov. Obchodníci sú vyzbrojený argumentmi, technickými znalosťami o produkte ktoré predávajú a očakáva sa od nich, že sa presadia. Dnes však mať argumenty a technické znalosti je málo. Kupujúci  si  môžu vybrať od koho si kúpia službu alebo produkt. Ako rozmýšľa zákazník? Čo rozhoduje o kúpe od vás alebo od inej firmy? Ak je zákazník  nerozhodný čo urobíte? Začnete  argumentovať? Už sa vám stalo, že hneď po prezentácii ponuky služieb alebo tovaru, prišla zázračná veta:“ je to dobré ale drahé?“ Aké predajné techniky ste použili? Techniku za technikou? Fungovalo vám to? Ak vám to funguje robte to ďalej. Naša skúsenosť je iná, v praxi nám to nefungovalo, stal si opačný efekt, tam kde sme nepredali, sa už nechceli stretnúť, a tam kde sme predali raz, sa dvere  50% zatvorili.

Chcete mať pravdu alebo obchod?

Skúste presvedčiť majiteľa firmy o tom, že nemá pravdu, alebo ešte lepšie vašu  svokru. Ak sa vám to podarí, patríte unikátnym jedincom. „Čo mám urobiť v praxi, ako predávať, keď nemôžem argumentovať?“ Vyriešili to dvaja Americký medzinárodne uznávaní obchodníci , ktorí vypracovali nové techniky predaja.( Tie to techniky učím aj ja, a pár školiteľov na Slovensku, avšak nie je to licencované.) Všetky techniky sú zamerané na komunikáciu so zákazníkom, či predávate B2B alebo B2C.

Bez toho, aby som niekoho kritizoval, niektoré vzdelávacie firmy, ako aj niektoré vysoké školy učia techniku argumentácie ( a nazývajú to predajná technika) , za účelom, aby vás presvedčili ,že nemáte pravdu a budú na vás tlačiť, aby ste kúpili danú produkt alebo službu. Prosím vás ste dementný? Toto je technika predaja, a robiť komunikačné tréningy na tému argumentácia? Čudujete sa,že sa firmy s vami už nechcú stretnúť?

Chcete dosahovať lepšie výsledky s menším úsilím?

Obchodné predajné zručnosti

Ciele, výsledky, úspech, sebavedomie, rast, spokojnosť

Prihláste sa na školenie

Niekoľko dobrých rád,  predajným technikám.

  1. Nebojuj za zákazníkom za žiadnych okolností. Nechajte zákazníka na pokoji, každý má právo na svoj názor.
  2. Vždy sa pozrite danú vec s pohľadu zákazníka. Namiesto argumentov, sa pýtajte.
  3. Otázky smerujte, nie na produkt, ale na efekt čo získa, keď bude vlastniť produkt. Koľko času ušetrí, keď bude vlastniť daný produkt, koľko mu produkt vydrží. Ak to len poviete, tak je to vaše tvrdenie, ako to povie zákazník, je to pravda.

Obchod je emocionálny proces a nie logický

Ak ste emocionálne ranili človeka,( argumentovali ste, vysvetľoval, že pravdu máte vy a nie zákazník), ten človek sa vami už nebude chcieť stretnúť. To, že máte všetky technické informácie o produkte, z vás nerobí dobrého predajcu. Nechcem vás poučovať a ani nebudem, ale je nová doma, kupujúci si vyberajú od koho a kde nakúpia daný produkt alebo službu. Nové predajné techniky fungujú len vtedy, keď schopný sa v žiť do jeho situácie, a pozerať sa na svet očami zákazníka. Robte to, čo vám funguje.

Metódou ktorou školím ja, sa používa v Škandinávii a majú neuveriteľné výsledky. Viete o tom, že na severe v školách nikdy neprepadne ani jeden študent? Viete prečo? Ide o novú a lepšiu metódu ohľadne vzdelávania.

Ak chcete vedieť, ako sa pozrieť na svet pohľadu zákazníka, ako predať viac a jednoduchšie, aké nové trendy sú ohľadne predaja, z kontaktujete nás. Pripravíme na všetky scenáre, ktoré vás čakaju