Obchodné predajné zručnosti
... ako môžeme pomôcť vašej firme rásť a byť ziskový.
Predajné zručnosti sú nevyhnutné na to, aby ste boli úspešným predajcom. Zahŕňajú komunikáciu, presviedčanie, vyjednávanie obchodných podmienok, uzatvorenie predaja…
Predajné zručnosti sú tiež schopnosť získať a udržať zákazníkov, prieskum, prezentáciu a servis. Predajné stratégie využívajú mnohé spoločnosti na zvýšenie príjmov, alebo predaja. Existuje mnoho spôsobov, ako dosiahnuť stratégiu predaja. Niektoré z týchto metód zahŕňajú: identifikáciu cieľových trhov, segmentáciu trhov, používanie internetu na oslovenie potenciálnych klientov, alebo používanie reklamy.
Tento kurz je určený pre každého, kto sa chce dozvedieť viac o predaji, či už je v odbore nováčik, alebo si chce len zlepšiť svoje zručnosti. Zahŕňa všetky aspekty predaja v B2B a B2C.
Školenie predajné zručnosti komplexne rieši predaj
Predajné zručnosti sú kľúčovou súčasťou procesu predaja. Táto časť sa bude týkať všetkých základných zručností, ktoré potrebujete vedieť, aby ste boli v tejto oblasti úspešní.
Existuje mnoho druhov predajných zručností, ako napríklad:
Presviedčacie predajné zručnosti: Zahŕňa empatiu, presviedčanie a vyjednávanie.
Poradenské predajné zručnosti: Zahŕňa počúvanie a pochopenie potrieb zákazníkov.
Technické predajné zručnosti: Zahŕňa znalosti o produkte, technické špecifikácie, ceny a vyjednávanie zmlúv.
Komunikačné zručnosti: Zahŕňa verbálnu komunikáciu (napr. hovorenie) a neverbálnu komunikáciu (napr. reč tela_
Obchodný rozhovor
Je prvým krokom v procese predaja vášho produktu, alebo služby. Je dôležité byť pripravený na obchodný rozhovor a mať pripravený zoznam otázok, ktoré chcete vášmu klientovi položiť. Naučíme a natrénujem všetky možné scenáre, ktoré sú v B2B a B2C.( Pošlite nám mail, potom sa ozveme, ďakujem iba sa pozerám)
Akvizícia nových zákazníkov
Existuje mnoho rôznych spôsobov, ako získať nových zákazníkov. Niektoré spoločnosti sa rozhodnú zamerať sa na medzeru na trhu, zatiaľ čo iné sa snažia predávať produkty, ktoré oslovia širšie publikum. Ukážeme, ako predať v obidvoch segmentoch.
Najlepší predajcovia sú tí, ktorí dokážu myslieť a prispôsobiť sa potrebám svojich zákazníkov. Predajné zručnosti nie sú len o poznaní produktu, ale aj o pochopení zákazníka a jeho myslenia.
Techniky predaja
Predajné zručnosti sú v obchodnom svete dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. V tejto časti budeme hovoriť o rôznych predajných technikách, ktoré môžete použiť, aby ste sa uistili, že vaše posolstvo sa dostane k vašim potenciálnym zákazníkom.
Budeme tiež diskutovať o tom, ako môžete použiť tieto techniky predaja, aby ste zvýšili svoje šance na uskutočnenie predaja. Prvým krokom je upútať pozornosť zákazníka a potom si ju udržať doručením pútavého a presvedčivého posolstva.
Školenie zahŕňa tiež techniky telefonovania
dáme vám návody a typy, ako volať a do novej firmy a ako sa presadiť. Telefonovanie, je nástroj každého obchodníka. Technika, rýchlosť komunikácie, štruktúra telefonického rozhovoru je základom úspešného telefonovania. Staňte sa expertom v telefonovaní.
Hlavné body školenia
- Ak predávate v maloobchode, ako oslovujete zákazníka? „Dobrý deň, ako vám môžem pomôcť?“ „ Ďakujem iba sa pozerám. S predajom ste práve skončili. Na príkladoch vám ukážeme, ako osloviť zákazníka, ako ho viesť, ako komunikovať, aby ste nedostali do podobnej situácie.(B2C)
- Ako telefonovať do novej firmy, ako urobiť prvý kontakt. Ukážeme, natrénujeme, a pomôžeme spísať manuál(script), ktorý nám funguje.(B2B).
- Kedy a ako uzatvárať predaj? Kľúčovým bodom školenia. Všetko robíte dobre, len ten posledný ťah na bránu ide ťažko.
- Prečo zákazník kľučkuje?
- Čo je Psychológia predaja?
- Kedy a ako dávať zľavy?
- Konkurencia: boj alebo hra?
- Ako získať zákazníka, vytvorenie pozitívnej komunikácie a atmosféry
- Ako klásť správne otázky?
- Ako rozumieť zákazníkovým potrebám, vedieť ich špecifikovať, vyvolať,…
- Pomáhať zákazníkom pri výbere produktov, aby naplnili svoje potreby
- Ako presvedčiť zákazníka?
- Riešenie námietok, argumentácia na ceny, kvalitu,…
- Ako riešiť konfliktné situácie so zákazníkom?
- Verbálna a neverbálna komunikácia
Pre koho je program určený?
B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.
Referencie:
Vyškolíme Profesionálnych Predajcov A Zamestnancov
Pripravíme pre vás školenie na mieru.
Zodpovedali sme vaše otázky?
B2B,B2C ,Telemarketing, Obchodník, predajca, majiteľ, konateľ firmy, freelancer, pre každého, od ktorých sa očakávajú výsledky a chcú získať profesionálnu zručnosť.
Nie je klasická prednáška, ale kombinácia Breinstormingu + konzultácia. 30% prednáška+70% tréning
Minimálne školenie sú 3 hodiny až 3 dni. Závisí od rozsahu tém a počtu účastníkov.
Ak si želáte pripravíme pre vás školenie na mieru a prídeme na miesto Vami určené kdekoľvek na Slovensku.
50% našich školení sú interné iba pre jednu firmu,
30% školení sú otvorené, viac firiem spolu na jednu tému.
20% sú konzultácie, len pre jednu osobu.
Áno, máme program aj pre gastro prevádzky.
Sme hrdý na to, že dávame 100% garanciu na všetky naše služby, ak nie ste spokojný tak vám vrátime peniaze.
Každé jedno školenie je iné, závisí od rozsahu tém a počtu ľudí.
Na každé jedno školenie pripravíme cenovú ponuku.
Interné semináre pre 1 jednu firmu pre 10 ľudí/1 deň/ 1200 eur.