Emočná inteligencia predajcov test

Stalo sa vám niekedy, že si stretli neznámeho človeka, s ktorým ste sa cítili úplne dokonale,

z nejakého dôvodu vám tento človek sedel?

Neviete prečo, neviete, ako, ale začali ste sa rozprávať a prišli ste na to, že ste na jednej vlne.

Ako je to možné, že s neznámym človekom si viac rozumiete, ako s ľuďmi ktorými sa stretávate denne.

Ak chcete poznať tajomstvo, tak tento článok je pre vás.

Zvýšte svoju emocionálnu inteligenciu naučte sa nové zručnosti a obrat sa vám zvýši automaticky.

Čo je Emočná Inteligencia?

Emocionálna inteligencia je schopnosť uvedomovať si, ovládať a vyjadrovať svoje emócie. Je to tiež schopnosť rozpoznať emócie v sebe a druhých.

Emocionálna inteligencia sa stala populárnou témou, keďže sa ukázalo, že emocionálna inteligencia môže mať vplyv na vzťahy, pracovný výkon a zdravotné výsledky.

Existujú štyri široké kategórie emocionálnej inteligencie:

sebauvedomenie, seba riadenie, sociálne povedomie a riadenie vzťahov.

  1. Prvou kategóriou emocionálnej inteligencie je sebauvedomenie, čo je schopnosť uvedomovať si, aké sú vlastné emócie.
  2. Druhou kategóriou je seba riadenie, ktoré zahŕňa pochopenie, že existujú určité rozhodnutia, ktoré možno urobiť pri riešení konkrétnej emócie, alebo situácie, ako aj pri kontrole vlastných emócií.
  3. Tretia kategória je sociálne povedomie, ktoré zahŕňa pochopenie iných ľudí a ich emócií.
  4. Štvrtou kategóriou je riadenie vzťahov, ktoré zahŕňa schopnosť zvládať vzťahy s ostatnými. „Organizačná emocionálna inteligencia (EI) sa vzťahuje na stratégie, schopnosti a kompetencie, ktoré uľahčujú efektívne rozhodovanie v firmám tým, že umožňujú členom porozumieť svojim vlastným emóciám, ako aj emóciám ostatných.

Tvoríme články, videá na podporu predaja ZDARMA. Prihláste sa na odber.

Newsletter

Význam rozvoja emocionálnej inteligencie

Emocionálna inteligencia je schopnosť identifikovať, hodnotiť a kontrolovať emócie seba, druhých a skupín. Je to súbor zručností, ktoré sa týkajú všetkých oblastí života.

Emocionálna inteligencia má významný vplyv na kariérny úspech človeka. Ovplyvňuje to, ako dobre ľudia spolupracujú v tímoch a ako časom riadia svoju kariéru.

Ľudia s vyššou emocionálnou inteligenciou majú väčšiu šancu byť úspešní vo svojej kariére, pretože dokážu lepšie porozumieť sebe a iným ľuďom. Sú tiež schopní lepšie regulovať svoje emócie, čo im umožňuje robiť racionálnejšie rozhodnutia o svojom živote a kariére.

Chcete mať pravdu, alebo obchod?

Ako zlepšiť svoju emocionálnu inteligenciu v 8 krokoch

  1. Uvedomte si svoje pocity
  2. Pochopte príčiny svojich pocitov
  3.  Ovládajte svoje pocity
  4. Ovládajte svoje správanie
  5. Zmeňte spôsob, akým sa vyjadrujete pred ostatnými.
  6. Vyjadrite pochopenie pre pocity a potreby druhých.
  7. Odpustite sebe aj ostatným, keď urobia chyby, alebo vám neúmyselne ublížia.
  8. Použite empatiu na spojenie s ostatnými

Ovládať svoje emócie vôbec jednoduché. Niektorí z nás sú viac emocionálne založení, niektorí menej.

Tatko však stále zostáva otázkou, ako ovládať svoje emócie vtedy keď s niekým vôbec nesúhlasí.

  1. Ako ovládate svoje emócie,  vtedy keď určitosťou viem, že ja mám pravdu a tá druhá osoba sa mýli.
  2. Ako riešiť svoje emócie vtedy, keď VIP klienta stratíte kvôli „čiernej propagande!?
  3. Na každú jednu otázku ktorá  tu odznela máme pripravené kurzy školenia workshopy.

Pripravíme vás na všetko čo stálo v predaji môže prihodiť.

Emočná inteligencia predajcov

Emocionálna inteligencia v predaji je schopnosť identifikovať a riadiť svoje vlastné emócie a emócie druhých. Je to zručnosť, ktorá sa dá naučiť a zlepšiť praxou. 

Predajcovia, ktorí majú vyššiu emocionálnu inteligenciu, sú vo svojej práci úspešnejší. Sú lepší v budovaní vzťahov so zákazníkmi, sú empatickí, rozumejú potrebám zákazníka a čítajú neverbálne signály zákazníka. Každý týchto pojmov som napísať niekoľko článkov. Ak si to naštudujete, zvýši sa vám sebavedomie, presne budete vedieť, čo a ako treba urobiť. Mať dobrý produkt a ceny dnes nestačí.

Keď si nabudúce pôjdete kúpiť niečo od predajcu, skúste si všimnúť, či má vysokú emocionálnu inteligenciu, alebo nie. Ak áno, je pravdepodobné, že si od nich niečo kúpite!

Chcete zvýšiť obrat pomocou Emočnou inteligenciu?

Emocionálna inteligencia tiež, úzko súvisí s komunikáciou.

Na to, aby ste boli úspešní v predaji musíte vedieť niekoľko dôležitých faktorov:

Ako ovládať svoje emócie pocity, ako reagovať na zákazníka .

Ak chcete vedieť, ako to vyzerá v praxi, tak sa prihláste na naše školenia, kde aktívne vytvárame také podmienky, ktoré sa dnes trh požaduje.

Ak ste zvládli svoje emócie vašich zákazníkov, tak by ste sa mali naučiť, ako sa pýtať. Je to ďalší logický krok.

Obchodný rozhovor má svoje špecifiká, ktoré keď neovládate, tak ste premrhali nie len svoj čas, ale aj potenciálneho klienta. Na tému obchodný rozhovor som napísal už niekoľko článkov, ako predávať v maloobchode, ako osloviť klienta, ako začať obchodný rozhovor, ako vyjednať dobré obchodné podmienky.

Komunikácia a zvládanie svojich emócií je základom dobrého predaja.

Veľa firiem si myslím, že si unikátny na trhu, majú najlepšie ceny, najkrajšie autá ,najlepšie budovy, avšak tieto veci zákazníka nemusia zabudnúť zaujímať. Vychádzajte vždy z pohľadu zákazníka.

Techniky telefonovania

Návody a tipy, ako volať do novej firmy, ako znížiť riziko odmietnutia. Získajte zručnosť, ako predávať a dohodnúť stretnutie s novým klientom, ako predať cez telefón.

Obchodné predajné ručnosti

Staňte sa obchodníkom za 2 dni. Ako získať zákazníka, ako uzatvoriť obchod v B2B a B2C, ako vyjednať obchodné podmienky a získať viac akvizícií za cenu jedného kávovaru.

Ako robiť obchodné prezentácie?

Naučíme vás, ako osloviť zákazníka, zvýšime efektivitu predaja, ako robiť prezentácie ktoré zarábajú. Žijeme v dobe prezentácií, budťe ziskový už dnes.

Odpovedzte na nasledujúce testovacie otázky

  1. Rozprával som sa s klientom, vôbec nevníma klient čo mu hovorím. Stalo sa vám to už niekedy?
  2. Klient reagoval na niečo a to tak: zvýšil hlas, začal byť uzatvorený, už nechcel ďalej komunikovať a neviete že prečo sa to stalo“?
  3. Klient vás začal presvedčovať o tom, že nemáte pravdu. Ako ste reagovali ? Chceli ste danú vec vysvetliť s vášho uhlu  pohľadu? Ako to dopadlo?
  4. Klient je otvorený. Dohodli  ste si ďalšie podmienky, poslali sme cenovú ponuku a klient sa odmlčal a vy neviete prečo? Máte na to riešenie?
  5. Ak chcete vedieť, ako reagovať, ako byť na jednej vlne so zákazníkom, tak máme pre vás riešenie.

Máme školenie zamerané na všetky hore uvedené témy, ktoré vlasy posunú predaj pred.

Ak vás to oslovilo, ta napíšte, alebo priamo zavolajte.

Ak chcete viesť obchodný rozhovor s pozitívnym výsledkom, musíte byť expertom v každom bode jednania: Uzatváranie obchodu, Prezentácia, Ako sa pýtať klienta, Ako predstaviť seba a firmu. Ak hľadáte funkčné vzdelávanie prihláste ich na školenie.

Ak vás niečo oslovilo, alebo máte otázku, prosím kontaktujet nás

Pridaj komentár