Povolanie alebo poslanie byť obchodníkom

Chcel by som povolanie obchodníkom a predajcom porovnať niečomu inému, ako len predaj a zarábanie peňazí. Nepredávate produkty, ale zlepšite život svojim klientom. Je povolanie, alebo poslanie byť obchodníkom?

Predávať produkty alebo služby je drina a čím je hospodárstvo vyvinutejšie, tým ťažšie sa predáva, lebo vaša konkurencia nespí a stále hľadá možnosti, ako byť lepši, ako vy. Čím väčšia je konkurencia, tým väčšia je to drina. Čelíte každodennému odmietaniu, prehrám. Na jednej strane ste rozčarovaní, keď ste našli potenciálneho klienta VIP kategórie a na druhej strane v tej poslednej fáze predaja, potenciálny klient utečie a prestane komunikovať. Ste sklamaní, nahnevaní, občas si posťažujete, ale ráno vstanete a idete ďalej. Ako dieťa som miloval filmy kde hrali super hrdinovia. Vždy som ich obdivoval a aj dnes, keď si kúpim lístok do kina som nadšení keď vidím, aké prekážky musia zvládnuť, ako musia sa vypriadať sám so sebou, že sú iní ako ostatní v dave.  Pre mňa ste super hrdinovia a nie len v obchode, ale aj v našej spoločnosti.

Súvisiace články: 10 Tipov Ako Predať Nehnuteľnosť, Ako komunikovať so zákazníkom?  Ako motivovať zamestnancov? 

Buďte tvorcom svojho osudu

Pri obchodníkov a predajcov je jasné, že sú tvorcovia svojho osudu. Každý jeden deň musia tvoriť a je  jedno, či si rozširujú databázu klientov, telefonujú s novým klientom, alebo si plánujú cestu ktorého klienta navštívia ako prvého. Slovo ktoré popisuje túto činnosť je tvorenie nie len obratu, ale aj svojho osudu. Všetko čo som tu popísal je činnosť, žiadne nezmyselné teoretické báchorky a táraniny, ale to čo sa robí alebo urobilo.

Súvisiace články:

Psychológia predaja v praxi ,Psychológia predaja v príkladoch  , Stratégie predaja, Techniky predaja 

Techniky telefonovania

Návody a tipy, ako volať do novej firmy, ako znížiť riziko odmietnutia. Získajte zručnosť, ako predávať a dohodnúť stretnutie s novým klientom, ako predať cez telefón.

Obchodné predajné ručnosti

Staňte sa obchodníkom za 2 dni. Ako získať zákazníka, ako uzatvoriť obchod v B2B a B2C, ako vyjednať obchodné podmienky a získať viac akvizícií za cenu jedného kávovaru.

Ako robiť obchodné prezentácie?

Naučíme vás, ako osloviť zákazníka, zvýšime efektivitu predaja, ako robiť prezentácie ktoré zarábajú. Žijeme v dobe prezentácií, budťe ziskový už dnes.

Máme za sebou tisíce obchodných stretnutí

Obchodníci a predajcovia sú motorom firmy. Ak nemajú výsledky, tak trpí celá firma. Je to ako pulz človeka, bez ktorého firma nemôže existovať. Na našich seminároch, workshopoch, školeniach a kurzoch vám ukážeme a trénujem to, čo nám fungovalo. Vy na dnešnom trhu nájdete školenia rôzneho typu a priznám sa a nám sa ťažko orientuje v ponukách. Od čoho sme iný? Máme za sebou tisíce obchodných stretnutí, máme od pozorované to čo nám najviac fungovalo a vyskúšané v praxi. Na jednej strane zvýšite osobný príjem a obrat vašej firmy. Ale ak aplikujte naše doporučené techniky, získate niečo oveľa cennejšie. Sebaúctu a niečo čo sa nedá kúpiť. A to je čas. Môžete prečítať rôzne knihy, alebo si kúpite vzdelávací audio program, a časom prídete na to čo vám funguje. To všetko vás bude stáť peniaze a hlavne čas. Majte relevantné informácie už dnes.(informácie ktoré môžete použiť okamžite).

Slovo na záver

Nepredávate produkty, ale zlepšite život svojim klientom. Každý jeden predaj rieši nejaký problém. Či predávate topánky, alebo nehnuteľnosti stále to rieši len nejaký problém. Predchádzajúcich blogoch som písal, že sa zamerajte na efekt, čo získa zákazník, keď bude vlastniť daný produkt. Aký problém rieši, keď si klient kupuje nehnuteľnosť? Rieši bývanie, alebo to kupuje kvôli investícii do budúcna.kde si želáte bývať? Chcete mať veľkého psa, potrebujete väčším pozemkom? Koľko ľudí tam bude bývať? Chcete mať aj záhradu, alebo bazén? Neriešte 3 alebo 4 izbový dom , ale Bývanie. Amatéri riešia 3 izbový dom, profesionáli pozerajú na veci z pohľadu klienta.

Mohlo by vás zaujímať

Newsletter