Emočná inteligencia predajcov test
Facebook-f Linkedin-in Stalo sa vám niekedy, že si stretli neznámeho človeka, s ktorým ste sa cítili úplne dokonale,z nejakého dôvodu vám tento človek sedel?Neviete prečo, neviete, ako, ale začali ste…
Facebook-f Linkedin-in Stalo sa vám niekedy, že si stretli neznámeho človeka, s ktorým ste sa cítili úplne dokonale,z nejakého dôvodu vám tento človek sedel?Neviete prečo, neviete, ako, ale začali ste…
Facebook-f Linkedin-in Syndróm vyhorenia je stav, ktorý postihuje ľudí, ktorí sú prepracovaní a vystresovaní do takej miery, že už nemôžu vykonávať svoju prácu. Je to stav emocionálneho, duševného a fyzického…
Facebook-f Linkedin-in Predaj cez telefón je umenie aj veda. Je to proces, ktorý si vyžaduje zručnosti, skúsenosti a znalosti. Telefónny predajca musí mať tieto vlastnosti, aby bol úspešný.Telefónny predajca musí…
Facebook-f Linkedin-in sú vety, ktoré sa používajú na predaji. Často sa používajú na predstavenie produktu, alebo služby zákazníkovi. Zákazníkom uľahčia predstavu, ako im váš produkt zlepší život. Pomáha im to…
Facebook-f Linkedin-in Školenie je najlepší spôsob, ako zlepšiť predaj spoločnosti. Je nevyhnutné zabezpečiť školenie pre nových zamestnancov, ale aj pre skúsených. Školenie by malo prebiehať spôsobom, ktorý im pomôže vyťažiť…
Facebook-f Linkedin-in Obchodný rozhovor je výmena nápadov, názorov a informácií medzi dvoma alebo viacerými ľuďmi. Ide o štruktúrovaný a formálny spôsob komunikácie, ktorý prebieha v podnikateľskom prostredí. Existuje mnoho spôsobov,…
Facebook-f Linkedin-in Ak vás zaujíma, ako prekonať strach (fóbiu) z telefonovania, tak ten to článok bude pre vás. Asi pred dvoma týždňami som mal jednu konzultáciu s obchodníkom, ktorý predával…
Facebook-f Linkedin-in Neverbálna komunikácia je forma komunikácie. Ide o všetky aspekty reakcií, mimiky, gestikulácie, signáli a reakcií, ktoré pozorujete v každodennom živote. Keby som to zjednodušil, tak sem patrí všetko okrem hovorového a písaného…
Facebook-f Linkedin-in Čo je fotobanka? Ako podporí predaj fotobanka? Načo sa používa fotobanka? Aké sú najznámejší fotobanky? Ktoré fotky sú trendy? Ako stiahnuť fotky z fotobanky? Ako podporí predaj fotobanka?…
Facebook-f Linkedin-in Predajný postup v jazykových kurzoch Jazyková škola je taká istá firma, ako ktorákoľvek iná. Nepredávajú priemyselné podlahy, oblečenie alebo mobilné telefóny, ale predávajú vzdelávacie kurzy. Ako predať jazykový…
Facebook-f Linkedin-in Ceny nehnuteľností rapídne stúpajú takmer všade na Slovensku. Je klientela, ktorá je ochotná zaplatiť vyššiu sumu za dom alebo byt a tiež máme klientelu s nižším príjmom, ktorí…
Facebook-f Linkedin-in Návod, ako predať byt drahšie. Školenia sú zamerané na uzatvorenie obchodu a psychológiu predaja. Po školení budete sebaistý a predáte viac. Asi pred 8 rokmi som absolvoval medzinárodný…
Facebook Linkedin Ako predávať profesionálne? Pozeráte sa na predaj s očami zákazníka? Máte informátor, alebo obchodníkov, ktorí majú výsledky? Počas 18 ročnej praxe v obchode, som odpozoroval a naučil niektoré…
Facebook-f Linkedin-in Keď robíš prezentáciu, nezabudni na jedno základné pravidlo:Tvoja prezentácia musí mať jasný cieľ.Či už stojíš pred publikom osobne alebo prezentuješ online, nikdy to nesmie byť len "o rozprávaní".…
Facebook-f Linkedin-in Ako vystavenie tovaru a správanie personálu zvyšuje alebo zabíja tržby 1. Prvý pohľad rozhoduje – čo vidí zákazník ako prvé? Predajňa je ako divadelná scéna. Buď chytí pozornosť…
Facebook-f Linkedin-in Na začiatku 20. storočia predajcovia robili všetko pre to, aby získali pozornosť zákazníkov.Boli ochotní klopať na dvere, podomovať, predvádzať svoje produkty v obývačkách cudzích ľudí.Ich cieľ bol jasný:…
Facebook-f Linkedin-in 📌 Najväčší omyl v prezentáciách: predávate to, čo vás nadchlo - nie to, čo klient potrebuje Predstavte si situáciu:Stojíte na výstave zdravého životného štýlu. Okolo vás stovky ľudí,…
Facebook-f Linkedin-in Obchodný rozhovor sa nezačína ponukou. Začína sa dojmom, ktorý vytvoríte v prvej polminúte. A ten rozhoduje, či budete len ďalší obchodník v poradí – alebo partner, s ktorým…
Facebook-f Linkedin-in 5 krokov k presvedčivej prezentácii 🔹 1. Zarámuj realitu: Predstav firmu ako značku, nie ako začínajúceho predajcu Nepredávaj produkt – predaj dôveryhodnosť. Skôr než spomenieš, čo ponúkaš, povedz,…
Facebook-f Linkedin-in Telefón zvoní... ale nie v tvojich rukách?Stretol si sa s tým aj ty? Vieš, že by si mal zavolať. Máš číslo, máš meno, máš ponuku. Ale niečo ťa…
Facebook-f Linkedin-in Predaj produktu je komplexná hra: Ovládnite všetky jej fázy pre úspech Úspešný predaj v maloobchode nie je len o odovzdaní tovaru za peniaze. Je to komplexný proces, ktorý…
Facebook-f Linkedin-in Odhaľujeme ich tajomstvá výkonnosti.V dynamickom svete obchodu, kde sa neustále menia trendy a konkurencia je čoraz silnejšia, vynikajú len tí najlepší. Často sa pýtame: čo robia títo špičkoví…
Facebook-f Linkedin-in 🎯 Klientov nezaujíma, čo ponúkaš. Zaujíma ich, čo z toho budú mať. Obchodník, ktorý hovorí len o produkte, prehráva. Obchodník, ktorý vie klientovi ukázať zmysel a dopad toho,…