Ako predať produkt cez telefón

Facebook-f Linkedin-in Predaj cez telefón je umenie aj veda. Je to proces, ktorý si vyžaduje zručnosti, skúsenosti a znalosti. Telefónny predajca musí mať tieto vlastnosti, aby bol úspešný.Telefónny predajca musí…

0 Comments

Predajné vety

Facebook-f Linkedin-in sú vety, ktoré sa používajú na predaji. Často sa používajú na predstavenie produktu, alebo služby zákazníkovi. Zákazníkom uľahčia predstavu, ako im váš produkt zlepší život. Pomáha im to…

0 Comments

Vzdelávanie zamestnancov vo firme

Facebook-f Linkedin-in Školenie je najlepší spôsob, ako zlepšiť predaj spoločnosti. Je nevyhnutné zabezpečiť školenie pre nových zamestnancov, ale aj pre skúsených. Školenie by malo prebiehať spôsobom, ktorý im pomôže vyťažiť…

0 Comments

Ako viesť obchodný rozhovor

Facebook-f Linkedin-in Obchodný rozhovor je výmena nápadov, názorov a informácií medzi dvoma alebo viacerými ľuďmi. Ide o štruktúrovaný a formálny spôsob komunikácie, ktorý prebieha v podnikateľskom prostredí. Existuje mnoho spôsobov,…

0 Comments
Read more about the article Neverbálna komunikácia v predaji
druhy komunikácie

Neverbálna komunikácia v predaji

Facebook-f Linkedin-in Neverbálna komunikácia je forma komunikácie. Ide o všetky aspekty reakcií, mimiky, gestikulácie, signáli a reakcií, ktoré pozorujete v každodennom živote. Keby som to zjednodušil, tak sem patrí všetko okrem hovorového a písaného…

0 Comments

PREZENTÁCIA, KTORÁ PREDÁVA

Facebook-f Linkedin-in Ako vystavenie tovaru a správanie personálu zvyšuje alebo zabíja tržby 1. Prvý pohľad rozhoduje – čo vidí zákazník ako prvé? Predajňa je ako divadelná scéna. Buď chytí pozornosť…

0 Comments

Prezentácia, ktorá mení záujem na nákup

Facebook-f Linkedin-in 📌 Najväčší omyl v prezentáciách: predávate to, čo vás nadchlo - nie to, čo klient potrebuje Predstavte si situáciu:Stojíte na výstave zdravého životného štýlu. Okolo vás stovky ľudí,…

Komentáre vypnuté na Prezentácia, ktorá mení záujem na nákup

Obchodný rozhovor, ktorý zanechá dojem

Facebook-f Linkedin-in 5 krokov k presvedčivej prezentácii 🔹 1. Zarámuj realitu: Predstav firmu ako značku, nie ako začínajúceho predajcu Nepredávaj produkt – predaj dôveryhodnosť. Skôr než spomenieš, čo ponúkaš, povedz,…

Komentáre vypnuté na Obchodný rozhovor, ktorý zanechá dojem

Čo robia špičkoví obchodníci inak?

Facebook-f Linkedin-in Odhaľujeme ich tajomstvá výkonnosti.V dynamickom svete obchodu, kde sa neustále menia trendy a konkurencia je čoraz silnejšia, vynikajú len tí najlepší. Často sa pýtame: čo robia títo špičkoví…

Komentáre vypnuté na Čo robia špičkoví obchodníci inak?