Techniky predaja

Čo všetko musíte vedieť, aby ste predali?

Každá jedna práca má svoje špecifiká, techniky a postupy, ktoré potrebujete vedieť, na to, aby ste patrili medzi najlepších vo svojom obore. Ako to myslím? Najjednoduchšie bude, keď si to pozrieme na jednom príklade. Ak chcete uvariť napríklad „ guláš“, ako by ste postupovali? Chcem sa zamerať len na samotné varenie, čo v praxi znamená, že je to asi 30%. Prečo 30%? Lebo ďalších 30% je, z akých surovín to robíte, kde ich nakupujte, v čom varíte( hrnce, nože), aké ingrediencie používate. Keď už máte z čoho navariť, máte na varené, ďalších 30% je, ako to budete servírovať, na akej teplote, „ v akom obale to podáte“. Posledných 10% je to, čo ešte môžete ponúknuť klientovi.( ďalších v blogoch to vysvetlím). Chcel by som sa vrátiť na postup pri varení. Sú tam presne napísané kroky a postupnosť, kedy a čo musíte urobiť. Kroky nemôžte pomeniť, nemôžte zmeniť, aby sa dostavil konečný efekt.

Ako získať zákazníka, technika vytvorenie pozitívnej komunikácie a atmosféry?

Určite sa vám stalo, že ste sa stretli neznámym človekom, nikdy ste sa nevideli a napriek tomu ste si neuveriteľne sadli a vedeli ste sa rozprávať hodiny? Ako je to možné? Čo ste robil ináč? Aké je tam tajomstvo? Môžeme sa to naučiť? Ak ten to bod nezvládnete, všetko ostatné je irelevantné. My vám ukážeme v praxi, ako to funguje, aké sú tam kroky a natrénujeme každú jednu techniku, aby ste sa to vedeli použiť kdekoľvek a kedykoľvek. Ak chcete získať zákazníka, tak sa zamerajte na človeka, nie na produkt.

Obchodné predajné zručnosti​

Chcete dosahovať lepšie výsledky s menším úsilím?

Správny predajný dialóg, technika ako klásť správne otázky?

technika ako predávať

V tej to oblasti majú najviac problémov firmy a predajcovia. Nech pracujete v akejkoľvek oblasti, musíte vedieť klásť tie správne otázky. Kupujúci alebo potencionálny zákazník si o vás vytvorí obraz, podľa toho, ako sa pýtate. Napísal som o tom už niekoľko blogov. Predajcovia hovoria o výhodách a technických parametroch produktu a chcú ohúriť zákazníka. Úplne zle. Pýtajte sa na efekt produktu, čo zákazník získa, keď bude vlastniť daný produkt. Príklad: Ako by ste predali plastové okná, ako by ste sa pýtali? To čo sa prakticky deje, predajcovia hovoria o tom, koľko komôr má dané okno, z čoho je to vyrobené, chcú vás ohúriť, aký sú profesionálni. Ja by som sa opýtal na efekt, keby som predával produkt. Čo je efektom? Ušetrené energie na vykurovanie. Koľko energie by ste chceli ušetriť,20% alebo 40%? Chápete ten rozdiel?

Chcete dosahovať lepšie výsledky s menším úsilím?

Rozvíjame potenciál ľudí a firiem.

Obchodné predajné zručnosti

Ciele, výsledky, úspech, sebavedomie, rast, spokojnosť.
Prihláste sa na školenie

Psychológia predaja

Do tej to oblasti patrí napríklad: ako uzatvoriť obchod, pomôcť zákazníkovi sa rozhodnúť. Všetko robíte dobre, len ten posledný krok ide ťažko. Takmer každí jeden obchodník sa obáva, tej záverečnej fáze predaja. „Tu sa láme chleba“. Celá práca ktorú ste do teraz robili, vyšla na zmar. Je niekoľko techník na uzatváranie predaja, ktorú aplikujeme, (sme schopní to naučiť kohokoľvek) bez toho, aby ste niekoho tlačili do niečoho kde sa cíti zle.

ako sa pýtať klienta

Aké techniky by ste mali ešte poznať?

Verbálna a neverbálna komunikácia v predaji, argumentácia na cenu a kvalitu, zvládanie námietok v predaji, prezentačné schopnosti.

Toto všetko musím vedieť?

Byť dobrým predajcom a obchodníkom a poznať všetky predajné techniky je ako umývania zubov. Buď si umyjete všetky zuby, alebo len tie ktoré nechcete, aby vypadli.

Ak vás môj blog oslovil a chcete sa zlepšiť v predaji, kontaktuje nás.

Pridaj komentár

Close Menu